Mother's Day GiftsGroceryClothing, Shoes & AccessoriesHomeOutdoor Living & GardenFurnitureKitchen & DiningElectronicsVideo GamesToysSports & OutdoorsMovies, Music & BooksBabyHousehold EssentialsBeautyUlta Beauty at TargetPersonal CareHealthPetsSchool & Office SuppliesArts, Crafts & SewingParty SuppliesLuggageGift IdeasGift CardsCharacter ShopBlack-Owned or Founded Brands at TargetTarget OpticalClearanceTop DealsTarget Circle OffersWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores

Sponsored

Scosche Magic Mount Vent Mount MAGVNT2

Scosche Magic Mount Vent Mount MAGVNT2 - image 1 of 3
Scosche Magic Mount Vent Mount MAGVNT2 - image 2 of 3
Scosche Magic Mount Vent Mount MAGVNT2 - image 3 of 3
Scosche Magic Mount Vent Mount MAGVNT2 - image 1 of 3
$13.99 sale price when purchased online
$19.99 list price

About this item

Highlights

  • Safely Secure your mobile device to any vent type
  • Large and small plate with 3M adhesive included for GPS, iPod*, iPhone, iPad, Smartphones, Tablets and more
  • Safe & Easy one handed use
  • The high powered neodymium magnets are 100% safe and will not damage your device
  • Quick, easy & secure magnetic mounting
  • Mount device in portrait, landscape or any angle in between

Description

MagicMount™ is a new magnetic mounting system for conveniently mounting smartphones and more. Just hover your device near the magnetic surface and it instantly locks securely in place. This cell phone car mount system is sleek and versatile. The cradle-free design uses high-powered magnets to secure your device where you use them most. Place your device at any angle for convenient viewing. On the road, at the office, at home, everywhere. Take the MagicMount vent mount with you as a portable mount for your rental car. You can use this vent mount as a kickstand on tabletops. It is great for air travel & nightstands!
Dimensions (Overall): 7 Inches (H) x 3.9 Inches (W) x 2 Inches (D)
Weight: .29 ounces
Electronics Features: Portable, Adjustable, Magnetic
Mount Type: Vent Mount
Material: Plastic
Battery: No Battery Used
Warranty: 1 Year Limited Warranty. To obtain a copy of the manufacturer's or supplier's warranty for this item prior to purchasing the item, please call Target Guest Services at 1-800-591-3869
TCIN: 16767947
UPC: 033991048195
Item Number (DPCI): 085-13-0726
Origin: Imported
WARNING: Cancer and Reproductive Harm, www.P65Warnings.ca.gov www.p65warnings.ca.gov
If the item details above aren’t accurate or complete, we want to know about it.

Shipping details

Estimated ship dimensions: 7.68 inches length x 4.24 inches width x 1.93 inches height
Estimated ship weight: 0.29 pounds
We regret that this item cannot be shipped to PO Boxes.
This item cannot be shipped to the following locations: United States Minor Outlying Islands, American Samoa (see also separate entry under AS), Puerto Rico (see also separate entry under PR), Northern Mariana Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO, Guam (see also separate entry under GU)

Return details

This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 90 days of the date it was purchased in store, shipped, delivered by a Shipt shopper, or made ready for pickup.
See the return policy for complete information.
2.9 out of 5 stars with 65 reviews
26% would recommend
30 recommendations
quality: 2.35 out of 5
value: 2.35 out of 5

They lied

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Titwillow - 4 months ago, Verified purchaser
Item only included one magnetic plate not a large and small plate as promised.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 4 months ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount. We've made a running change to the product and have started to only include 1 MagicPlate. If an additional MagicPlate is needed please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review and a copy of your purchase receipt, send us a message via our online chat support service located at the bottom right of our webpage or give us a call at 800 363 4490 extension 1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
1 guest found this review helpful. Did you?

Does not do the job

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Dissappointing - 11 months ago, Verified purchaser
No I would not recommend. It does not hold and not strong enough to hold an iPhone 13.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 10 months ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat support service or give us a call at 800 363 4490 extension 1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Dont buy it

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Aaliyah - 2 years ago, Verified purchaser
So expensive and doesn't even work. Does even clip on hard to fit the knob part into the mount piece.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 2 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Terrible Product

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
None - 2 years ago, Verified purchaser
It does not stay clipped on and will fall off whenever I try to remove my phone or make an abrupt turn
1 reply from ScoscheCustomerService team - 2 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount vent. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 extension 1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

Phine mount

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Sarah - 2 years ago, Verified purchaser
Everything works great so far as the magnetic attachment but doesn’t not stay put on the vents. Sometimes it’ll stay on for a day. It damaged my vents and definitely was not compatible with my 2011 car. After reading reviews sounds like it was not compatible with many peoples’ cars.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 2 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
1 guest found this review helpful. Did you?

Does not work

1 out of 5 stars
Mcnn - 3 years ago
This constantly falls off my air vents. I don’t know if it’s just my specific air vents (my car is 2021 so I wouldn’t assume so) but I do not recommend this holder.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 3 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount . Our Customer Service Team would like to hear more about your experience. Perhaps we can offer some troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement, if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
1 guest found this review helpful. Did you?

Very sturdy

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Josie_DC - 3 years ago
Needed something to hold my phone but not take up space since I have a small console area. This worked perfectly and it was very sturdy. It has a lock to prevent slipping from the vent and the magnet is strong enough to hold your phone on sharp turns, sudden stops and bumps. I only used the small magnet on my phone but it had an option for a larger magnet too.
value: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

Garbage

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Claire J - 4 years ago
Difficult assembly, the back of the magnetic piece doesn't fit the ball on the mount, the ball is too big.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 4 years ago
Hi, Claire. The MAGVNT2 has a threaded tightening collar on the back of the magnetic head. This tightening collar needs to be loosened and then slipped over the ball joint on the vent mount. the ball joint then needs to be pressed into the socket on the back of the magnetic head. It will require a small amount of force. You should feel and hear a click letting you know that the product was properly assembled. At this point you can tighten down the threaded tightening collar onto the back of the magnetic head. If you need additional assistance please do not hesitate to contact our Customer Service Team. You can send us an email at customerservice@scosche.com with a link to this review, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will be happy to further assist you.
4 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
- 4 years ago
It doesn’t stay put and pops out arsonists every time I try to take the phone off of the base
1 reply from ScoscheCustomerService team - 4 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche vent mount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your experience. Perhaps we can offer some troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement, possibly for a different model mount if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team with a link to this review, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 2 out of 5
value: 1 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Excellent holder for phones including plus sized iPhones

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
- 4 years ago
Firmly grips vent. Leg makes it steadier. Holds iPhone 8+ securely.
value: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

So simple and convenient

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
DeniJ - 5 years ago, Verified purchaser
I love this magnetic vent cell phone mount so much, I bought one for my son. I didn’t need to use the mounting plate because my case is magnetic. So convenient and works great!
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

(no review title)

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Manny - 5 years ago, Verified purchaser
Poor Quality item always fall off my ac dispenser
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
elizabeth - 5 years ago
looks nice and I like the size of it but it falls off when going over any bump....Fell off daily in my car and eventually broke. Only had 3 weeks!
3 guests found this review helpful. Did you?

Good Brand with Horrible Product

5 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Ed - 5 years ago, Verified purchaser
This product does not stay in place. Even with a horizontal vent. When I remove the phone the whole thing come off with it. Bad product!
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
greboucas - 5 years ago
This mount is very poorly designed, absolutely garbage and waste of money. It will constantly fall off while you're driving especially in a bumpy road or if you hit a pot hole. When I first purchased, the clips were secured in the vents and a few days later it kept falling off and wouldn't hold in place. DO NOT PURCHASE!!!!!
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
5 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
ACARBZ - 6 years ago
Kept falling out of the vents
4 guests found this review helpful. Did you?

Garbage product

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Chris - 6 years ago
An idea is only as good as it's execution, and the execution of this product is absolute garbage. I wish I read the reviews before wasting money. The product looks nice, and includes assembly directions that are straight forward. The magnetic pad secures in place easily underneath your phone case. Your phone then connects to the mount without a problem. And then immediatly the poorly designed vent clips, that are spaced ridiculously far apart (see attached photo), slip right off and drop your phone to the floor. Without question, one of the worst products I've ever owned.
7 guests found this review helpful. Did you?

Wish you could buy replacement vent clips

3 out of 5 stars
ejb - 6 years ago
I had this mount for about 6 months before the vent clips started failing. It was really sturdy and I really liked it, but now it hardly stays in the vent when I drive on bumpy roads. I wish you could just buy replacement vent clips.
7 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Djsosa - 6 years ago
Falls out of vent every time I hit a bump or turn a corner. Would not buy it again.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 4 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche vent mount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your experience. Perhaps we can offer some troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement, possibly for a different model mount if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
7 guests found this review helpful. Did you?

Breaks quickly

1 out of 5 stars
Karen - 6 years ago
Worked great for about 6 weeks, then both the little arms that attach to the vent broke. Super annoyed.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 4 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche vent mount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your experience. We would be happy to provide you with the necessary replacement parts. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review and a photo of the issue you experienced, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 1 out of 5
value: 2 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Get top deals, latest trends, and more.

Privacy policy

Footer

About Us

About TargetCareersNews & BlogTarget BrandsBullseye ShopSustainability & GovernancePress CenterAdvertise with UsInvestorsAffiliates & PartnersSuppliersTargetPlus

Help

Target HelpReturnsTrack OrdersRecallsContact UsFeedbackAccessibilitySecurity & FraudTeam Member Services

Stores

Find a StoreClinicPharmacyOpticalMore In-Store Services

Services

Target Circle™Target Circle™ CardTarget Circle 360™Target AppRegistrySame Day DeliveryOrder PickupDrive UpFree 2-Day ShippingShipping & DeliveryMore Services
PinterestFacebookInstagramXYoutubeTiktokTermsCA Supply ChainPrivacyCA Privacy RightsYour Privacy ChoicesInterest Based Ads