Mother's Day GiftsGroceryClothing, Shoes & AccessoriesHomeOutdoor Living & GardenFurnitureKitchen & DiningElectronicsVideo GamesToysSports & OutdoorsMovies, Music & BooksBabyHousehold EssentialsBeautyUlta Beauty at TargetPersonal CareHealthPetsSchool & Office SuppliesArts, Crafts & SewingParty SuppliesLuggageGift IdeasGift CardsCharacter ShopBlack-Owned or Founded Brands at TargetTarget OpticalClearanceTop DealsTarget Circle OffersWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores

Sponsored

Little Tikes 6 in 1 Pop Up Fun Zone Tent - image 1 of 4
Little Tikes 6 in 1 Pop Up Fun Zone Tent - image 2 of 4
Little Tikes 6 in 1 Pop Up Fun Zone Tent - image 3 of 4
Little Tikes 6 in 1 Pop Up Fun Zone Tent - image 4 of 4
Little Tikes 6 in 1 Pop Up Fun Zone Tent - image 1 of 4
$49.99 when purchased online

About this item

Highlights

  • 20 Soft Air-filled Balls
  • Basketball
  • Soccer Ball
  • 6 Fun Activities
  • Lightweight and portable
  • Easily assemble with no tools required

Description

The Little Tikes 6-in-1 Pop Up Fun Zone Tent is the most versatile play tent for your kids next play adventure. The versatility of this item allows it to function as a Arcade Toss Game, Tent, Tunnel, Ball pit, Basketball Hoop and Soccer Goal!. This Fun Zone tent has all the entertainment our kids need to stay active away from the screen. Talk about all-day play with friends and family. Easily set up the Pop-Up Fun Zone Tent with pop up action hinges and attachable poles. Recommended for ages 3+.
Dimensions (Overall): 42 Inches (H) x 79 Inches (W) x 28 Inches (D)
Material: PVC (Polyvinyl Chloride) (Frame)
Suggested Age: 3-6 Years
Assembly Details: Adult Assembly Required, Tools Not Provided
Material: PVC (Polyvinyl Chloride), Polyester
Battery: No Battery Used
TCIN: 85584923
UPC: 820016917105
Item Number (DPCI): 091-15-0422
Origin: Imported
If the item details above aren’t accurate or complete, we want to know about it.

Shipping details

Estimated ship dimensions: 3.99 inches length x 22.8 inches width x 15.35 inches height
Estimated ship weight: 3.96 pounds

Return details

This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 90 days of the date it was purchased in store, shipped, delivered by a Shipt shopper, or made ready for pickup.
See the return policy for complete information.
2.7 out of 5 stars with 48 reviews
32% would recommend
34 recommendations
value: 2.73 out of 5
easy to setup: 4.12 out of 5
quality: 2.77 out of 5

So fun

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Fun mom - 2 months ago
My children had so much fun climbing in and out of it. I love the fun inserts of them being able to play games inside too.
easy to setup: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

Good indoor activity

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Geneth - 2 months ago
This is addition to my daughter indoor activities. Very easy to assemble comes with 20 soft balls 1 basketball and 1soccer ball. I wish it comes with a small hand pump to blow the basketball ans soccer ball. What i like about this 6 in 1 Pop up Fun Zone Tent is very easy to fold and handy enough for outdoor activity.
value: 4 out of 5
quality: 4 out of 5
easy to setup: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

Not worth the cost

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Kp - 3 months ago
The poles don't stay in the tents to supper them , the poles fall out. They also bend and break very easily with normal use.i wouldn't waste your money since it's a bit pricey.
1 reply from Little Tikes Expert team - 3 months ago
We are sorry to hear of your experience. This is a licensed product made by Better Sourcing, please contact them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
1 guest found this review helpful. Did you?

Endless playtime!

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Thomaswbo - 4 months ago
Endless play time! This is a all in one fun time for your kid to enjoy! The set up is easy and the play time is endless! So much to do with this set up and the kids will have so much play time they won't be begging for candy! Easy set up and easy take down and store away!
easy to setup: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Terrible design and poor quality

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Mamap - 4 months ago, Verified purchaser
If I could give this a zero, I would. It could not have been designed any worse. Not only is it flimsy, but on the package, it appears everything is connected, which you have to LOOSELY tie together. Everything topples over constantly. The rods that are supposed to hold it up constantly slide, so it doesn’t stay in place. The main pit area doesn’t even have a ledge high enough to contain the balls. If I paid $10 maybe I would have got my moneys worth… we’ve used it three days and it’s already falling apart. Extremely disappointed.
1 reply from Little Tikes Expert team - 4 months ago
We are sorry to hear of your experience. This is a licensed product made by Better Sourcing, please contact them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
quality: 1 out of 5
easy to setup: 3 out of 5
value: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Big pass

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
HMorgan - 4 months ago
My son got this as a Christmas present from his Nana.. it’s so rickety and flimsy! The poles keep poking through the ends and sticking out. It’s terrible. What a waste of money and space
1 reply from Little Tikes Expert team - 4 months ago
We are sorry to hear of your experience. This is a licensed product made by Better Sourcing, please contact them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
easy to setup: 5 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

Um. No.

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Ariel - 4 months ago
Do not buy this! for 50 dollars it's made terrible. You can't use the basketball hoop bcoz it lays flat. And everytime my 2 year old tries to crawl through it, it falls over on top of him. The material is not sturdy at all. It's terrible for the price! Oh and the sticks, that are susposed to help keep it up, fall out constantly. The picture on the box is deceiving, it looks like its made way better. The company should be ashamed of themselves charging 50 dollars for this. Too bad coz it's such a cute idea
1 reply from Little Tikes Expert team - 4 months ago
We are sorry to hear of your experience. This is a licensed product made by Better Sourcing, please contact them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
easy to setup: 4 out of 5
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Too Flimsy

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
LadyG - 4 months ago, Verified purchaser
Cheaply made…and has absolutely no support for an active toddler. The ball pit kept falling and the few flexible wire rods twisted out of shape within the 15 min of attempted play time. What a waste of money.
1 reply from Little Tikes Expert team - 4 months ago
So sorry for the issue! This is a licensed product made by a company called Better Sourcing. Please reach out to them for assistance at: help@bettertoyz.com. Thank you!
value: 1 out of 5
quality: 1 out of 5
easy to setup: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Best pop up fun zone tent ever

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Kendrabug69 - 5 months ago
We absolutely love this pop up fun zone tent. We love that this pop up fun zone tent is very good quality. We like that it has a target on it. We like that they are different things to do with this pop up fun zone tent. We would recommend this pop up fun zone tent to anyone.
easy to setup: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

Not up to expectations.

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
RazzleDazzleLaw - 6 months ago, Verified purchaser
The skee ball portion does not stand correctly and the tucking does not align. My 1-year old topples the whole thing over easily. They also did not provide enough balls for the ball pit.
1 reply from Little Tikes Expert team - 6 months ago
We are sorry to hear of your experience. This product is a licensed product made by Better Sourcing, please contact them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
easy to setup: 3 out of 5
quality: 2 out of 5
value: 2 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

Not worth the money

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Derek - 9 months ago, Verified purchaser
Did not like it all. Kept falling over
1 reply from Customer Service- team - 7 months ago
I'm sorry to hear that you had a less-than-ideal experience with the Little Tikes 6 in 1 Pop Up Fun Zone Tent, Derek. It's frustrating when a product doesn't perform as expected, and I understand your disappointment. Tents and play structures like these should ideally be stable and secure. If the tent kept falling over, it may be due to various factors, such as uneven ground or incorrect setup. If you still have the product and want to give it another try, you might consider setting it up on a flat, even surface and ensuring that all the parts are properly connected. If you have already returned the product or have any more feedback to share, please feel free to reach out to the manufacturer or retailer where you purchased it. Your feedback can help improve the product, and they may be able to offer assistance or a solution to the issue you faced. Thank you for sharing your experience, and we hope your future purchases are more satisfying. You may contact us at help@bettertoyz.com.
1 reply from Little Tikes Expert team - 9 months ago
We are sorry to hear of your experience. This item is a licensed product made by Better Sourcing, please contact them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
3 guests found this review helpful. Did you?

I am absolutely thrilled with the 6-in-1 Pop Up Fun Zone Tent!

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
YB - 9 months ago
The 6-in-1 Pop Up Fun Zone Tent has become an essential part of our family's playtime. It promotes active play, sparks creativity, and provides endless fun for my kids and their friends. I highly recommend this product to any parent looking to enhance their children's playtime experience. It's a 5-star winner all the way!
easy to setup: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

Missing pieces

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
jackie - 9 months ago
Connectors were not included. Flimsy and kept falling over. Returning…
1 reply from Little Tikes Expert team - 9 months ago
We are sorry to hear of your experience. This is a licensed product that is made by Better Sourcing and you will need to contact them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
value: 1 out of 5
easy to setup: 2 out of 5
quality: 2 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

Definetly a No!

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Alex07 - 10 months ago
My daughter got this as a gift for her second birthday so we set it up the following morning after her birthday party and by 6pm it was already broken! One of the pvc pipes that came with it to hold it together broke in half and some of them kept coming out of place, also one of the mini inflatable balls had a whole so that was a fail out of the package! Both my 3 yo and 2yo really enjoyed it but the fun didn’t last long! Definitely not worth the price so I say save your bucks and pass on this one as I do not recommend!
1 reply from Customer Service- team - 10 months ago
Thank you for taking the time to share your experience with the Little Tikes 6 in 1 Pop Up Fun Zone Tent. We're sorry to hear that you encountered some issues with the product, especially after setting it up for your daughter's birthday. We understand how disappointing it can be when things break so quickly. Quality is important to us, and we apologize for any inconvenience caused. We appreciate your feedback as it helps us improve our products. If you haven't already, please reach out to our customer support team with your purchase details at help@bettertoyz.com. They will be happy to assist you and address the concerns you mentioned. We value your trust and want to ensure your satisfaction. If there's anything else we can assist you with or if you have any further questions, please don't hesitate to let us know. We're here to help!
1 reply from Little Tikes Expert team - 10 months ago
So sorry to hear of the issue! This is a licensed product made by a company called Better Sourcing. Please contact them for assistance at: help@bettertoyz.com. Thank you!
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
easy to setup: 5 out of 5
8 guests found this review helpful. Did you?

Dont reccomend

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
April - 1 year ago, Verified purchaser
Not worth the money, it’s flimsy and comes apart easily, and the poles that go inside to keep it “structured” come out no matter what you do
1 reply from Customer Service- team - 1 year ago
Thank you for your review! We are so sorry to hear you had a frustrating experience, we really appreciate you bringing this issue to our attention, we will be addressing it as soon as possible in order to improve. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. If you have any questions about our products or if we can find a better solution to this problem, please feel free to reach us at help@bettertoyz.com.
easy to setup: 3 out of 5
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
5 guests found this review helpful. Did you?

Fun little toy.

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
AMANDA D - 1 year ago
my daughter has had a great time playing with this. it is easy to set up and she loved the balls that were included!
1 reply from Customer Service- team - 1 year ago
Thanks for your 5-star review! We sincerely appreciate your feedback.
easy to setup: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

Wish i looked at the reviews

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Tay M - 1 year ago
This is not worth the purchase at all..bought two tents for my two toddlers and they both are really flimsy..no sturdiness...I don't even know what the sticks are for because they just fall out... wish I would have kept the receipt and box I should have just made them a fort!!
1 reply from Customer Service- team - 1 year ago
We would like the opportunity to investigate your feedback further. Please could you contact me at help@bettertoyz.com. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.
1 reply from Little Tikes Expert team - 1 year ago
This is a licensed product made by Better Sourcing, please reach out to them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
5 guests found this review helpful. Did you?

Pop Up Tent

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Emily - 1 year ago
This pop up tent is decent. It was easy to set up and can easily be taken down to store. My son plays in it, however, it is flimsy. The pvc rods to hold it up will not stay in place. The tunnel connects with little strings, but these do not keep it together. Overall, the product needs to be made with higher quality materials. It serves its purpose, but not worth the money.
1 reply from Customer Service- team - 1 year ago
We would like the opportunity to investigate your feedback further. Please could you contact me at help@bettertoyz.com. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.
1 reply from Little Tikes Expert team - 1 year ago
This is a licensed product made by Better Sourcing, please reach out to them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
value: 2 out of 5
quality: 2 out of 5
easy to setup: 4 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Looooooove this!

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Ravee - 1 year ago
Super easy to assemble and the kids play with it non stop!!!
1 reply from Customer Service- team - 1 year ago
Thanks for your 5-star review! We sincerely appreciate your feedback.
easy to setup: 5 out of 5
value: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

Bad wuality

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Dont buy - 1 year ago
Very flimsy. Poor quality. Don’t buy
1 reply from Customer Service- team - 1 year ago
Dear Reviewer, thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future. Please feel free to reach out to help@bettertoyz.com with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.
1 reply from Little Tikes Expert team - 1 year ago
This is a licensed product made by Better Sourcing, please reach out to them at help@bettertoyz.com so they can assist you. Thank you!
value: 1 out of 5
quality: 1 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

Get top deals, latest trends, and more.

Privacy policy

Footer

About Us

About TargetCareersNews & BlogTarget BrandsBullseye ShopSustainability & GovernancePress CenterAdvertise with UsInvestorsAffiliates & PartnersSuppliersTargetPlus

Help

Target HelpReturnsTrack OrdersRecallsContact UsFeedbackAccessibilitySecurity & FraudTeam Member Services

Stores

Find a StoreClinicPharmacyOpticalMore In-Store Services

Services

Target Circle™Target Circle™ CardTarget Circle 360™Target AppRegistrySame Day DeliveryOrder PickupDrive UpFree 2-Day ShippingShipping & DeliveryMore Services
PinterestFacebookInstagramXYoutubeTiktokTermsCA Supply ChainPrivacyCA Privacy RightsYour Privacy ChoicesInterest Based AdsHealth Privacy Policy