EasterGroceryClothing, Shoes & AccessoriesHomeFurnitureKitchen & DiningOutdoor Living & GardenElectronicsVideo GamesToysMovies, Music & BooksSports & OutdoorsBabyBeautyPersonal CareHealthPetsHousehold EssentialsSchool & Office SuppliesArts, Crafts & SewingParty SuppliesLuggageTarget OpticalClearanceGift IdeasCharacter ShopGift CardsBlack-Owned or Founded Brands at TargetTarget New ArrivalsTarget Finds#TargetStyleBlack Beyond MeasureMás QuePride 365Women-Owned Brands at TargetAsian-Owned Brands at TargetTop DealsTarget Circle OffersWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores

Sponsored

BlendJet 2 Portable Blender - image 1 of 4
BlendJet 2 Portable Blender - image 2 of 4
BlendJet 2 Portable Blender - image 3 of 4
BlendJet 2 Portable Blender - image 4 of 4
BlendJet 2 Portable Blender - image 1 of 4
$49.99 when purchased online

About this item

Highlights

  • Blend smoothies, protein shakes, lattes, and frozen cocktails on-the-go
  • TurboJet™ technology powers through anything in 20 seconds flat
  • Lasts for 15+ blends and recharges quickly via USB-C
  • Self-cleaning — just add water, a drop of soap, and blend

Description

Say goodbye to your clunky old blender and hello to your new BBF (best blend forever). The BlendJet 2 portable blender gives you the freedom to blend up your favorite smoothies, protein shakes, margaritas, or baby food — wherever you are!

Patented TurboJet technology means you can blast through pesky ingredients like ice, frozen fruit, and leafy greens with ease. Enjoy 15+ blends from just one hour of charging with any USB port. Best of all, it even cleans itself! Just blend water with a drop of soap and you’re good to go.

With BlendJet 2, the healthy choice is now the most convenient choice. Make breakfast a breeze, reinvent lunch, fuel your workout or chillax with a frozen margarita, all while saving time and money!
Dimensions (Overall): 9.3 Inches (H) x 3 Inches (W) x 3 Inches (D)
Weight: 1.35 Pounds
Capacity (Volume): 16 Ounces
Appliance Capabilities: Blends
Number of Speeds: 1
Wattage Output: 150 Watts
Material: Plastic, Stainless Steel
Care & Cleaning: Hand Wash
Warranty: 30 Day Limited Warranty. To obtain a copy of the manufacturer's or supplier's warranty for this item prior to purchasing the item, please call Target Guest Services at 1-800-591-3869
TCIN: 89999742
UPC: 810053641750
Item Number (DPCI): 072-04-7408
Origin: Imported
If the item details above aren’t accurate or complete, we want to know about it.

Shipping details

Estimated ship dimensions: 9.68 inches length x 3.5 inches width x 3.14 inches height
Estimated ship weight: 1.6 pounds
We regret that this item cannot be shipped to PO Boxes.
This item cannot be shipped to the following locations: United States Minor Outlying Islands, American Samoa (see also separate entry under AS), Puerto Rico (see also separate entry under PR), Northern Mariana Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO, Guam (see also separate entry under GU)

Return details

This item must be returned to any Target store.
This item must be returned within 90 days of the date it was purchased in store, shipped, delivered by a Shipt shopper, or made ready for pickup.
See the return policy for complete information.

Q: What is the warranty. Mine stopped working after 6 mo

submitted by Roxinante - 11 months ago
  • A: I had a similar experience, I did reach out and was told to purchase a new blender.

    submitted byBrandi - 8 months ago
  • A: Hi there, We're so sorry to hear your BlendJet from Target seems to be giving you a difficult time but we're here to help. If Target's unable to assist with a replacement or a refund, please reach out to support@blendjet.com we'd love the opportunity to see what we can do to help get you back to blending again. Hope to hear from you soon to assist you further. - Kind Regards, The BlendJet Team

    submitted byBlendJet Team - 11 months ago
    Brand expert
  • A: You didn't answer their question. How long does the original warranty last?

    submitted byDT - 4 months ago
  • A: Target's website says 30 Day Limited Warranty, but for $5 more you can purhase a 2-yr extended warranty.

    submitted byMark - 4 months ago

Q: Do you just press the button for it to turn off? i was really scared to break it because it has such beauty with it.

submitted by Cassie S - 2 years ago
  • A: Your BlendJet 2 will automatically turn off after 20 seconds or you can press the button to turn it off sooner.

    submitted byBlendJet - 2 years ago
  • A: Yes, you can stop it by pushing the button or let it run through the 20 second blend cycle on its own.

    submitted byBlendJet Team - 2 years ago
    Brand expert

Q: What is the capacity of the container?

submitted by Love Smoothies - 2 years ago
  • A: BlendJet 2 holds 16 ounces.

    submitted byBlendJet Team - 2 years ago
    Brand expert
  • A: Your BlendJet 2 will hold 16 ounces.

    submitted byBlendJet - 2 years ago

Q: Can this blend dry seeds (like flax or chia) into flaxseed meal or ground chia for adding to other recipes? (grinding dry, not in smoothie form)

submitted by Fit to be tied - 2 years ago
  • A: Yes! Pulse mode would be perfect for this.

    submitted byBlendJet - 2 years ago
  • A: Yes, it can! We recommend using pulse mode for dry blends.

    submitted byBlendJet Team - 2 years ago
    Brand expert

Q: What country is the BlendJet made in?

submitted by swifty - 2 months ago
  • A: Hi there, Thank you for stopping by and for that wonderful question, I'd be happy to help with that! BlendJet was designed and developed in California, and built by a phenomenal manufacturer in China located in the same city where the iPhone is made. We ship all orders from our office in Benicia, California, and our customer support team is based in the U.S. as well. If you need us, we're always available for all of your BlendJet needs and questions directly at support@blendjet.com. Enjoy the rest of your day and have the best week. - Kind Regards, The BlendJet Team

    submitted byBlendJet Team - 2 months ago
    Brand expert

Q: How many ounces can fit

submitted by Yousaf - 3 months ago
  • A: Hi Yousaf, Thank you for your wonderful question. All of our BlendJet 2s from our site come with a 16-ounce standard jar, while we now have larger 20 and 32-ounce jars available for purchase separately, without a base include. Here to help if you need anything else. - Kind Regards, The BlendJet Team

    submitted byBlendJet Team - 3 months ago
    Brand expert

Q: what is the usb port to charge it? do i have to buy a special plug?

submitted by Pool girl - 3 months ago
  • A: Hi there, Thank you for stopping by and for that question. To charge your BlendJet, you'll use the included USB charging cord to plug it into any USB charging dock or device. If you need us, we're here to help. Hope you have a fantastic day. - Kind Regards, The BlendJet Team

    submitted byBlendJet Team - 3 months ago
    Brand expert

Q: does this product come with its own charger

submitted by Katy - 3 months ago
  • A: Hi Katy, Thank you for your question. To charge the BlendJet 2, you use the included USB charging cord to plug it into any USB charging dock or device. Have the best day - Kind Regards, The BlendJet Team

    submitted byBlendJet Team - 3 months ago
    Brand expert

Q: Does the jar comes loose to drink from?

submitted by Hello - 3 months ago
  • A: Hello there, Thank you for your question. The jar is absolutely removable to help with a more thorough clean. It is open on both ends though, so it cannot be removed and used as a cup on its own. Hope this helps and if you need anything else, just let us know. Hope you enjoy the rest of your weekend. - Kind Regards, The BlendJet Team

    submitted byBlendJet Team - 3 months ago
    Brand expert

Q: Does the top separate from bottom of blender.

submitted by Hello - 3 months ago
  • A: Hello there, Thank you for stopping by and for such a wonderful question. Yes, the lid, unscrews from the jar, and the jar, unscrews from the base. Hope this helps and if you need us, we're always here. - Kind Regards, The BlendJet Team

    submitted byBlendJet Team - 3 months ago
    Brand expert
4.3 out of 5 stars with 1262 reviews
45% would recommend
320 recommendations
value: 2.97 out of 5
easy to clean: 3.97 out of 5
ease of use: 3.59 out of 5
quality: 3.03 out of 5
design: 3.66 out of 5

It's recalled and the company will not replace it

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
rebecca - 11 days ago
So, I received mine for Christmas and I was so happy. I bragged to all my friends and video taped myself using it in the car after the gym. Then I learned from those friends it has been recalled. Sure enough, it's been recalled and they require you to send in photos of it broken in order to get a replacement. I did that 8 weeks ago. I've contacted the company multiple times and they cannot give me a replacement date. Their social media is covered in questions asking for replacements and they don't respond to any of them.
1 reply from BlendJet Team team - 10 days ago
Hi Rebecca, Thank you for your feedback. We truly apologize for the delay. As we have been preparing everything to get packed and ready to ship out, we have run into some delays. Replacement base kits will begin shipping out in March. We understand that this may be an inconvenience and we sincerely apologize. We are working to get your replacement base kit out as soon as possible. We greatly appreciate your patience and understanding. Kind Regards, The BlendJet Team
value: 1 out of 5
quality: 1 out of 5
design: 1 out of 5
ease of use: 1 out of 5
easy to clean: 1 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

Overheats and bad customer service

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Pangitmataba - 14 days ago, Verified purchaser
I had my Blendjet for four months before it was unusable. Although my blendjet was not on the recall list, it, too, experienced overheating. In fact, the charging port completely melted while it was charging. I contacted customer service, but I received no response. I do believe that spending $50 on an item that lasted only four months is definitely not worth it.
2 guests found this review helpful. Did you?

Get a better blender

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
SamT91 - 17 days ago, Verified purchaser
Mine wasn't on the recall list, but it still overheats. The company won't acknowledge their product is junk and unsafe. A house fire is not worth the smoothie. And that's if it can blend it without jamming up. It's constantly getting jammed and stopping. This product is not worth $50 or your time. It's not even easy to clean like the instructions state. Everything gets under the gaskets.
1 reply from BlendJet Team team - 7 days ago
Hi Sam, Thank you for reaching out and for your feedback. I'm so sorry for any frustration the recall process has caused, as I assure you, that's not our intention. Our only intention is to do what we can to ensure anyone who has a BlendJet that's impacted by the recall receives a free upgraded replacement base kit. BlendJet is conducting a voluntary recall in partnership with the U.S. Consumer Product Safety Commission (CPSC). We have created specialty replacement base kits for this purpose, and we are manufacturing the base kits and rigorously testing them to ensure complete safety before shipping them out to all affected parties. We apologize for any inconvenience and assure you we are working as quickly as possible to replace your recalled unit. You can learn more at our help center here: https://blendjet.gorgias.help/en-US/how-long-will-it-take-for-me-to-receive-my-replacement-base-and--matching-lid-381941 With that being said, understanding you need your BlendJet sooner if you reach out to support@blendjet.com directly, we'd be happy to see what we can do to help get you back up and blending again. Hope you're having a great day and I'll be looking forward to hearing from you to assist you further. Kind Regards, The BlendJet Team
1 guest found this review helpful. Did you?

Bad customer service, would not buy again.

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
gte636i - 22 days ago
Company recalled the blender and had us cut the gasket into three pieces and take a picture. Been waiting 6 weeks and still no sign of the replacement blender. Emails to customer service just tell us to wait longer.
1 reply from BlendJet Team team - 22 days ago
Hi there, Thank you for stopping by and sharing. Though your BlendJet's impacted by the recall, we're super happy to hear you were able to submit a recall form requesting a free replacement base kit. Once your order ships in 6-8 weeks, you'll receive another email with the tracking details letting you know it's on the way. BlendJet is conducting a voluntary recall in partnership with the U.S. Consumer Product Safety Commission (CPSC). We have created specialty replacement base kits for this purpose, and we are manufacturing the base kits and rigorously testing them to ensure complete safety before shipping them out to all affected parties. We apologize for any inconvenience and assure you we are working as quickly as possible to replace your recalled unit. You can learn more at our help center here: https://blendjet.gorgias.help/en-US/how-long-will-it-take-for-me-to-receive-my-replacement-base-and--matching-lid-381941 Hope you have the best week and if there's anything else we can help with, just let us know. Kind Regards, The BlendJet Team
value: 1 out of 5
quality: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Don't buy from this company.

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
FLmom - 23 days ago, Verified purchaser
Been waiting 7 weeks for my replacement. They do not answer emails and will erase comments asking. It didn't work great before but I dont can't use it
1 reply from BlendJet Team team - 22 days ago
Hi there, Thank you for stopping by and for sharing. We're so sorry to hear you're having a difficult time connecting with customer service but we're here to help. Though your BlendJet's impacted by the recall we're super happy to hear you were able to submit a recall form requesting a free replacement base kit. Once your free order ships in 6-8 weeks, you'll receive another email with the tracking details letting you know it's on the way. BlendJet is conducting a voluntary recall in partnership with the U.S. Consumer Product Safety Commission (CPSC). We have created specialty replacement base kits for this purpose, and we are manufacturing the base kits and rigorously testing them to ensure complete safety before shipping them out to all affected parties. We apologize for any inconvenience and assure you we are working as quickly as possible to replace your recalled unit. You can learn more at our help center here: https://blendjet.gorgias.help/en-US/how-long-will-it-take-for-me-to-receive-my-replacement-base-and--matching-lid-381941 In the meantime, if there's anything else we can help with, just let us know. Hope you have a wonderful week. Kind Regards, The BlendJet Team
6 guests found this review helpful. Did you?

Waste of money

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Dav - 23 days ago
Don’t believe five star reviews, this is the worse blender and customer service, my blender been recalled, and it’s been two months and still didn’t receive replacement one, when I asked them they told me I have to wait, it takes six weeks, well it’s more than six weeks now, so they said no other information they can give me, I should have returned it and get other brand
1 reply from BlendJet Team team - 22 days ago
Hi Dav, Thank you for the feedback. Though your BlendJet's impacted by the recall, I'm super happy to hear you were able to submit your recall form requesting a free replacement base kit. All replacement base kits ship within 6-8 weeks from the time your form is submitted, at which time you'll receive another email with the tracking details letting you know it's on the way. BlendJet is conducting a voluntary recall in partnership with the U.S. Consumer Product Safety Commission (CPSC). We have created specialty replacement base kits for this purpose, and we are manufacturing the base kits and rigorously testing them to ensure complete safety before shipping them out to all affected parties. We apologize for any inconvenience and assure you we are working as quickly as possible to replace your recalled unit. You can learn more at our help center here: https://blendjet.gorgias.help/en-US/how-long-will-it-take-for-me-to-receive-my-replacement-base-and--matching-lid-381941 Have a wonderful week and we'll be here if you need us. Kind Regards, The BlendJet Team
ease of use: 1 out of 5
design: 1 out of 5
easy to clean: 1 out of 5
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Would recommend!

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Jules - 29 days ago, Verified purchaser
I love this small blender for single shakes, dressings, & sauces. There are times I don't want to get out my huge blender & this is perfect. I like that it can run in 20 second incriments also. And this one isn't on the recall list.
1 reply from BlendJet Team team - 28 days ago
Hi Jules! Yay! We're so happy to hear you're enjoying your new BlendJet, and we truly appreciate the high recommendation, it truly means the world to us! Happy Blending! The BlendJet Team
design: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
ease of use: 5 out of 5
easy to clean: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

Not as powerful as expected, dies quickly

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Mstthms - 1 month ago, Verified purchaser
Upon first blend, I was impressed. I usually use a large glass blender which is excessive for a single serve smoothie, and I thought the blend jet would fill a need. This thing doesn’t blend anything. Frozen veggies and fruit make it freeze up. Ice makes it freeze up. Purées make it freeze up. I am required to blend multiple times to get anything remotely smoothe and then it dies after 5-8 blends. The only thing it blends is milk and protein mix. Wish I could get my money back.
1 reply from BlendJet Team team - 29 days ago
Hi there, Thank you for stopping by and for sharing. We're so sorry to hear your BlendJet seems to struggle with frozen veggies and fruit but we're here to help. If you reach out to support@blendjet.com and reference this review, a member of our reviews team would love to take a look to see what may be happening. We have all kinds of tips and tricks to share. Don't forget to mention this review, and we'll be looking forwad to hearing from you to assist you further. Kind Regards, The BlendJet Team
quality: 1 out of 5
design: 3 out of 5
ease of use: 5 out of 5
easy to clean: 3 out of 5
value: 1 out of 5
Did you find this review helpful?

A fine personal blender, but inspect.

3 out of 5 stars
aka Wicked - 1 month ago, Verified purchaser
The first one was recalled and the second, broken. Recall has an extended timeline for replacement now. Performance was terrific but… if one buys, take it apart and ensure clear canister is intact.
1 reply from BlendJet Team team - 1 month ago
Hi there, Thank you for stopping by and for that feedback. If you reach out to support@blendjet.com and let them know your replacement is broken, we'd love to take a look to see what we can do to help get you up and blending with a BlendJet you love. Hope to hear form you soon to assist you further. Kind Regards, The BlendJet Team
ease of use: 5 out of 5
value: 1 out of 5
easy to clean: 5 out of 5
design: 5 out of 5
quality: 3 out of 5
Did you find this review helpful?

Mediocre for a Blender

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
JB - 1 month ago
As the other comments indicate, this blender does not handle ice well at all. This alone kills much of the functionality of this product. What’s the point of having a blender if all it can blend is strictly soft room temperature foods? Also the portability “take the blender anywhere” pitch does not make sense, you would have to take your food everywhere you go. Save your money and get a more capable one that can actually blend.
1 reply from BlendJet Team team - 1 month ago
Hi JB, Oh no! We're so sorry to hear your BlendJet seems to struggle with ice but we're here to help. If you reach out to support@blendjet.com and reference this review, a member of our reviews team will be more than happy to take a look to see what we can do to help get you up and blending with a BlendJet you love. We have all kinds of tips and tricks to share. We'll be looking forward to hearing from you to assist you further. Hope you're having a great day. Kind Regards, The BlendJet Team
design: 3 out of 5
easy to clean: 3 out of 5
ease of use: 3 out of 5
value: 1 out of 5
quality: 3 out of 5
Did you find this review helpful?

Unsafe

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
QofLife - 1 month ago
I bought this late 2022. After a couple months use of only banana, blueberries, and water (no ice), the USB part burned and it stopped charging. Also, it's really hard to remove the base for cleaning.
1 reply from BlendJet Team team - 1 month ago
Hi there, Oh no! We're so sorry to hear you've had anything less than a 5-star experience with your BlendJet but we're here to help. If you reach out to support@blendjet.com and reference this review, a member of our reviews team woudl love to take a look to see what we can do to help get you up and blending. We'll be looking forward to hearing from you. - Kind Regards, The BlendJet Team
design: 4 out of 5
quality: 1 out of 5
easy to clean: 2 out of 5
ease of use: 3 out of 5
value: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Great Little Blender

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Marie - 2 months ago, Verified purchaser
One of the best things I’ve purchased ! This wonderful little blender has the most amazing capabilities. I haven’t found anything yet that it doesn’t blend perfectly. It’s also very easy to clean. I would recommend it!
1 reply from BlendJet Team team - 1 month ago
Hi Marie, Yay! We're so happy to hear you're loving your new BlendJet, and we truly appreciate the high recommendation, it means a lot to us! Happy Blending! The BlendJet Team
easy to clean: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
ease of use: 5 out of 5
design: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Recalled

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
NJmom - 2 months ago, Verified purchaser
Returned because of recall! Very disappointing because I bought it for my daughter for Xmas.
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi there, Thank you for stopping by and for sharing. Though your daughter's BlendJet was impacted by the recall, I'm super happy to hear Target was able to assist with a return. If you'd like a BlendJet that's not impacted by the recall, reach out to support@blendjet.com anytime and we'll always be happy to see what kind of discounts we have to assist with that purchase, just let us know. Always here and happy to help. Hope you enjoy the rest of your weekend. Kind Regards, The BlendJet Team
7 guests found this review helpful. Did you?

REVIEW OF BLENDJET 2 PERSONAL BLENDER

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
M OWEN - 2 months ago, Verified purchaser
Blendjet 2 was purchased a a Christmas gift and now has recall. Unable to get through to Blendjet nor submit form for replacement. Terrible customer service. Am returning to Target for refund and will never purchase any item from this company.
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi there, Thank you for stopping by and for sharing, we understand your concern fully. Since not all BlendJets have been impacted by the recall, if you'd like to check your BlendJet, the serial number look up can be found at snlookup.blendjet.com. It is at the very bottom of the blendjet.com/safetyandrecall page. You will need your BlendJet with you because we will be validating if your BlendJet is recalled or not by your serial number. If the BlendJet in question is part of the recall, the screen will read, "Your BlendJet 2 is recalled." From there, click continue, fill out the appropriate information, and follow the directions for submitting a photo of your BlendJet. If you have any other questions or concerns blendjet.com/safetyandrecall is our home page for all information for this recall. We also have our Recall Help Center linked in there as well with a bunch of helpful information. Hope you enjoy the rest of your week and we'll be here if you need us. - Kind Regards, The BlendJet Team
9 guests found this review helpful. Did you?

So far it is OK

4 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Nicole - 2 months ago, Verified purchaser
I received my blendjet earlier this year. I have found it struggles with anytype of frozen fruit. Initially I thought I was over stuffing it, but even with only 1/4 to 1/2 cup of frozen fruit mixed with milk or water, it chokes up. It will eventually blend everything, but you have to hit the button numerous times. I do think it does an OK job and am planning to keep it, but I was hoping it would be more like the videos online or on their website where they are just loading it up, hitting the button, and voila!
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi Nicole, Thank you for stopping by and for sharing. Though I'm happy to hear you're enjoying your new BlendJet, I'm sorry to hear it seems to struggle with frozen fruit but we're here to help. We'd love the opportunity to take a look to see if we have any tips or tricks that may help get you that wonderful smoothie you're looking for. When you reach out to support@blendjet.com, just mention this review and a member of our reviews team will be more than happy to take a look to see what may be happening, and how we can help. We'll be looking forward to hearing from you to assist you further. Hope you're having a fantastic day. Kind Regards, The BlendJet Team
design: 4 out of 5
ease of use: 3 out of 5
easy to clean: 2 out of 5
quality: 4 out of 5
value: 3 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Great blender!

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
RM - 2 months ago
I’ve owned my blendjet for a year now and have never had any issues. I charge it every two-three days and I use it everyday. I enjoy using it and trying new recipes I find for smoothies on Pinterest. I enjoy the different cup sizes you can buy for it. I have all three and use them for different stuff. I enjoy my blendjet at home and at work. It’s so easy to use and I highly recommend this product to anyone. It’s portable and can fit practically anywhere.
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi there, Thank you for stopping by and for sharing. We're so happy to hear you're loving your BlendJet, and we truly appreciate the high recommendation and kind words, it means a lot to us. Thank you for being part of the BlendJet Community! The BlendJet Team
ease of use: 5 out of 5
easy to clean: 5 out of 5
design: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

Recall

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Consumer1 - 2 months ago
Says theres a recall due to these catching on fire
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi there, Thank you for stopping by and for sharing, we understand your concern fully. Yes, that's correct. BlendJet is having a recall on some of their BlendJet 2s out of an abundance of caution. We want to ensure the safety of our customers. We will be providing a replacement base kit, that includes a blender base and a matching lid. In order to receive your replacement base kit, please go to snlookup.blendjet.com to validate if your serial number has been recalled. You can find your serial number on the bottom of your BlendJet base. If your blender is not recalled, please continue to use your BlendJet 2 as you typically do. If your blender is recalled, the form will continue to walk you through the replacement process. If you have any other questions or concerns about the recall you can find more information at blendjet.com/safetyandrecall. Or, if you have any further questions or concerns, reach out to support@blendjet.com and we'll be happy to help. Just let us know. Kind Regards, The BlendJet Team
12 guests found this review helpful. Did you?

Do not buy

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Sadie - 2 months ago, Verified purchaser
Does not blend ice at all. Needs to be charged after every use.
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi Sadie, Thank you for stopping by and sharing. We're so sorry to hear your BlendJet seems to struggle with ice but we're here to help. If you reach out to support@blendjet.com and reference this review, a member of our reviews team will be more than happy to take a look to see what we can do to help get you up and blending again. We have all kinds of tips and tricks to help get you that amazing smoothie you're looking for. We'll be looking forward to hearing from you to assist you further. Hope you're having a great day. - Kind Regards, The BlendJet Team
design: 1 out of 5
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
ease of use: 3 out of 5
easy to clean: 3 out of 5
6 guests found this review helpful. Did you?

Do not buy

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Samantha - 2 months ago, Verified purchaser
The blender does not work at all
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi Samantha, Oh no! We're so sorry to hear your BlendJet seems to be giving you a difficult time but we're here to help. If you reach out to support@blendjet.com and reference this review, a member of our reviews team will be more than happy to take a look to see what we can do to help get you back up and blending again. Hope to hear from you soon to assist you further. Hope you're having a great day. Kind Regards, The BlendJet Team
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
ease of use: 1 out of 5
easy to clean: 1 out of 5
design: 1 out of 5
6 guests found this review helpful. Did you?

Not strong enough

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
An annoyed mom - 2 months ago, Verified purchaser
Not strong enough blades and not big enough to fit protein powder and ice and milk of any sort!
1 reply from BlendJet Team team - 2 months ago
Hi there, Oh no! We're so sorry to hear your BlendJet seems to struggle with blending but we're here to help. If you reach out to support@blendjet.com and reference this review, a member of our reviews team will be more than happy to take a look to see what we can do to help get you that amazing smoothie you're looking for. We have all kinds of tips and tricks to share. Hope to hear from you soon to assist you further. - Kind Regards, The BlendJet Team
easy to clean: 5 out of 5
ease of use: 1 out of 5
design: 5 out of 5
value: 1 out of 5
quality: 1 out of 5
7 guests found this review helpful. Did you?

Get top deals, latest trends, and more.

Privacy policy

Footer

About Us

About TargetCareersNews & BlogTarget BrandsBullseye ShopSustainability & GovernancePress CenterAdvertise with UsInvestorsAffiliates & PartnersSuppliersTargetPlus

Help

Target HelpReturnsTrack OrdersRecallsContact UsFeedbackAccessibilitySecurity & FraudTeam Member Services

Stores

Find a StoreClinicPharmacyOpticalMore In-Store Services

Services

Target Circle™Target Circle™ CardTarget Circle 360™Target AppRegistrySame Day DeliveryOrder PickupDrive UpFree 2-Day ShippingShipping & DeliveryMore Services
PinterestFacebookInstagramXYoutubeTiktokTermsCA Supply ChainPrivacyCA Privacy RightsYour Privacy ChoicesInterest Based Ads