EasterGroceryClothing, Shoes & AccessoriesHomeFurnitureKitchen & DiningOutdoor Living & GardenElectronicsVideo GamesToysMovies, Music & BooksSports & OutdoorsBabyBeautyPersonal CareHealthPetsHousehold EssentialsSchool & Office SuppliesArts, Crafts & SewingParty SuppliesLuggageTarget OpticalClearanceGift IdeasCharacter ShopGift CardsBlack-Owned or Founded Brands at TargetTarget New ArrivalsTarget Finds#TargetStyleCelebrate Black History MonthBlack Beyond MeasureMás QuePride 365Women-Owned Brands at TargetAsian-Owned Brands at TargetTop DealsTarget Circle OffersWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores

Sponsored

Scosche 12V Charging Universal Mount with Flex Neck H12VFXM

Scosche 12V Charging Universal Mount with Flex Neck H12VFXM - image 1 of 3
Scosche 12V Charging Universal Mount with Flex Neck H12VFXM - image 2 of 3
Scosche 12V Charging Universal Mount with Flex Neck H12VFXM - image 3 of 3
Scosche 12V Charging Universal Mount with Flex Neck H12VFXM - image 1 of 3
$14.99 when purchased online

About this item

Highlights

  • Mount and charge your device while you drive safely
  • Fits into your vehicle's power socket (12V outlet)
  • Securely holds your device - even on bumpy or winding roads
  • Adjustable arm fits iPhone, iPod touch, Android devices, smartphones and more
  • Integrated 7.5 Watt (1.5A) USB charging port provides fastest charge for your devices
  • Flexible arm provides customizable mounting options
  • 360 degree swivel allows for vertical and horizontal viewing
  • Output 2.4 Amps

Description

This smartphone mount fits right into your vehicle's 12V power socket. An integrated USB charging port lets you charge your device while it's securely mounted - just plug in your existing charging cable. With adjustable arms, powerMOUNT flex will fit any smartphone or MP3 player including iPhones, Android devices and even larger smartphones like the Samsung Galaxy S IV
Model Compatibility: Apple iPhone Cell Phones, Android Phones
Weight: .23 ounces
Volts: 5 Volts
Amps: 2.4 Amps
Electronics Features: Lightweight Design
Connection Type: USB
Input AC Voltage: 12
Wattage Output: 12 Watts
Input Amperage: 1.58 Amps
Battery: No Battery Used
Warranty: 1 Year Limited Warranty. To obtain a copy of the manufacturer's or supplier's warranty for this item prior to purchasing the item, please call Target Guest Services at 1-800-591-3869
TCIN: 14920577
UPC: 033991043305
Item Number (DPCI): 085-13-0721
Origin: Made in the USA and Imported
WARNING: Cancer and Reproductive Harm, www.P65Warnings.ca.gov www.p65warnings.ca.gov
If the item details above aren’t accurate or complete, we want to know about it.

Shipping details

Estimated ship dimensions: 2.06 inches length x 4.67 inches width x 8.22 inches height
Estimated ship weight: 0.39 pounds
We regret that this item cannot be shipped to PO Boxes.
This item cannot be shipped to the following locations: United States Minor Outlying Islands, American Samoa (see also separate entry under AS), Puerto Rico (see also separate entry under PR), Northern Mariana Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO, Guam (see also separate entry under GU)

Return details

This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 90 days of the date it was purchased in store, shipped, delivered by a Shipt shopper, or made ready for pickup.
See the return policy for complete information.

Q: Is this model magnetic?

submitted by johnse - 5 years ago
  • A: No it is not a magnetic base holder. But the phone really controls how it is mounted.

    submitted bywtm - 4 years ago
3.6 out of 5 stars with 49 reviews
29% would recommend
17 recommendations
quality: 3.59 out of 5
value: 3.41 out of 5

Not best for caravan

4 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Econn - 10 months ago
Held the phone well. Wasn’t the best for functionality in our Dodge Caravan. Didn’t extend long enough to see phone if needed for directions.
value: 4 out of 5
quality: 4 out of 5
Did you find this review helpful?

C

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Mike - 1 year ago
Poor quality and terrible design! Do Not Buy!!!
1 reply from ScoscheCustomerService team - 1 year ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche phone mount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 extension 1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
Did you find this review helpful?

Better Options Than This One

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Confused - 2 years ago, Verified purchaser
I bought this a few months ago because my phone mount broke and I needed something quick. About a month after owning it I noticed the “neck” part starting to lean over as if my iPhone 11 is too heavy for it. I have to readjust it often, sometimes while driving, which defeats the whole purpose. It’s also too short, I drive a Murano and my outlet is practically on the passenger side so it’s not very useful for me. Good for short time use but there are many better options.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 2 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount power. To better assist you our Customer Service Team would like hear more about your specific concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 5 out of 5
value: 3 out of 5
Did you find this review helpful?

Don't Waste Your Money

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
MrsD - 2 years ago, Verified purchaser
This device would be ok for a dash mounted 12v outlet, but it broke mine. I have the old school style that pivots and the weight of my phone inside this device broke my outlet. Don’t waste your money, go a different route.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 2 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche Power Mount. Our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 2 out of 5
value: 3 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

..

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Shakesha - 2 years ago, Verified purchaser
Not worth your money.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 2 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche mount. Our Customer Service Team would like to hear more about your concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or a warranty replacement, if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please send our Customer Service Team a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Holds Very Secure

5 out of 5 stars
Kate - 2 years ago, Verified purchaser
Works great. Easy to use.
1 guest found this review helpful. Did you?

Best hands-free phone mount

5 out of 5 stars
Sanne03 - 3 years ago, Verified purchaser
My husband and I struggled to find a suitable replacement to my pricey charger phone mount that I found at an apple store years ago. I found this one when searching target's website before Easter and I almost didn't believe the price. This mount does not integrate the charging function, but is perfect for us to use with a short usb cable (purchased separately) to charge as well as hold the phone in our car. I love that it uses the cigarette lighter to support it and draw power to the usb port at the base of the mount. It is designed in a way that allows us to charge our phones while having it mounted and not having to remove certain phone cases to do so (which is a vast improvement on my much pricier and older mount). It is a 12A charger, so it charges quite quickly. If there was one thing we would improve on this design, it would be the length of the adjustable arm - it is a bit short, but works for what we need. We both have iPhones and this mount has been a game changer! Excellent value for the functionality we received.
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

Love it

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Dee - 3 years ago
I love this. I am able to charge my phone and have it lifted up. I need all my cup holders so this doesn’t take away a cup holder. And I need my ac vent so I can’t use a vent holder. I love this
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
5 guests found this review helpful. Did you?

Does not work well for iPhone 11 Pro Max

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
sunflower17 - 3 years ago, Verified purchaser
My iPhone 11 Pro Max was too big & heavy for this, it kept flipping to the side. Just a heads up for anyone else with this phone that wants to get one of these.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 3 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche Power Mount. Our Customer Service Team would like to hear more about your experience and the type of vehicle it is being used in. Perhaps we can offer some troubleshooting assistance or provide a warranty replacement, possibly for a different model mount if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
value: 4 out of 5
quality: 4 out of 5
6 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

3 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Peaches - 4 years ago, Verified purchaser
First of all, the picture differed from the actual product- which I was upset about, because I wanted the three prongs to hold my phone, not two. Then the flex neck is a bit shorter than expected, but it still does the job. I do love the charge port as the base, although I wished it came with an additional stand or something to help support it from the weight of the phone. Overall, its an okay product. It charges when I need it to, and it does keep my phone still and in place while driving.
quality: 3 out of 5
value: 3 out of 5
3 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Karie - 4 years ago, Verified purchaser
I just wish the flexible cord was a cinch longer. I have a 2018 Kia Soul and my plug is down on the dash which comes right to my shifter. I have to move it when I go to park. Ither than that it is great, my Note 8 and my daughters iPhone 11 pro fits as well. Will be buying her one as well!
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Great phone holder!

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
frankiesmom - 5 years ago, Verified purchaser
I love this stand. it's sturdy and easy to use..plus it keeps my phone down below the clock and windshield - issues i had in the past
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

Poorly made, breaks easily

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
BrianC - 5 years ago
The tabs on the phone cradle snap right off. This is poorly made. This is my second purchase, both broke the same way. Avoid Scosche products.
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

5 out of 5 stars
njharden - 5 years ago, Verified purchaser
I bought 3 as gifts and all was received well and are a big hit.
value: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

Plug Malfunction

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
EMV - 5 years ago, Verified purchaser
Worked really well for the first two months. After that the plug into the cigarette lighter broke several times, making it impossible to to charge and hold my phone. Wish it would have lasted longer, because it did tick all of my boxes.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 2 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche PowerMount. To better assist you our Customer Service Team would like hear more about your specific concern(s). Perhaps we can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 1 out of 5
value: 1 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Better as a paperweight than a phone charger :(

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Novak724 - 7 years ago, Verified purchaser
This holds on to the phone fine (iPhone 6S) and fits into the car port just fine but any little adjustment or bump turns the light/charging function off. It is not particularly loose, though, so I'm not sure why that happens. I constantly have to check to see if the light is on and if my phone is charging which is a distraction when I'm driving. I am disappointed and I would not recommend. It's getting one star from me because it can hold the phone and stop it from falling on the floor or between seats.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 3 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche power mount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your experience. Perhaps we can offer some troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement, possibly for a different model mount if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
9 guests found this review helpful. Did you?

Bought this at Target, wouldn't recommend

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Emmaline - 8 years ago
I bought this at my local Target and I immediately tried it out on my iPhone 6. The grip didn't grab my phone well and the flexing arm couldn't hold up my phone. Overall, I wouldn't recommend this product. Here's the weird thing, though: when I search for the product based on what's written on the box sitting in front of me, I come up with this listing. The pictures here are slightly different from what I purchased (see attached photos). So what you find in store might not match up with what you find online. Hm. Anyway, back to the review. The plugin aspect was just fine - it fit into the car charging port no problem and lit up to indicate it was receiving power. Really, it's the ability to hold up my phone without sagging that is lacking.
1 reply from ScoscheCustomerService team - 3 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche power mount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your experience. Perhaps we can offer some troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement, possibly for a different model mount if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 2 out of 5
value: 1 out of 5
15 guests found this review helpful. Did you?

Excellent.

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Ari - 9 years ago
I bought this at a Target store a while ago and it has been perfect. It fits in the cigarette lighter snugly. The built in USB charger has worked for years. My iPhone 5 and older 3gs fit in the holder an stayed still. The gooseneck held its position for years of use. Well worth the $20. The only drawback is it doesnt fit my iPhone 6+.
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

works fine with Apple iPhone 6

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
jhechotek - 9 years ago
this device is well-seated in my 2014 Jeep Patriot 4x4 cigarette lighter socket, extends just within my reach and fits my Apple iPhone 6 perfectly! I purchased a short (7-inch) black lightning cable so my iPhone is always plugged in & charging on long road trips....no dead batteries.
quality: 5 out of 5
value: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Scosche - Automotive Console organizer

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
DK - 9 years ago
This item could be good if it was large enough to hold large cell phones. Its good for only small cell phone but not for samsung galaxy note 3. The stem will not hold the weight of my cell phone and most likely nor most other phones. The idea is good however the concept needs more work,
1 reply from ScoscheCustomerService team - 3 years ago
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche power mount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your experience. Perhaps we can offer some troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement, possibly for a different model mount if necessary. The following product is backed by Scosche’s 3 year Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, message us via our chat service or give us a call at 800 363 4490 x1, and we will arrange a swift resolution to your experience.
quality: 3 out of 5
value: 2 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Get top deals, latest trends, and more.

Privacy policy

Footer

About Us

About TargetCareersNews & BlogTarget BrandsBullseye ShopSustainability & GovernancePress CenterAdvertise with UsInvestorsAffiliates & PartnersSuppliersTargetPlus

Help

Target HelpReturnsTrack OrdersRecallsContact UsFeedbackAccessibilitySecurity & FraudTeam Member Services

Stores

Find a StoreClinicPharmacyOpticalMore In-Store Services

Services

Target Circle™Target Circle™ CardTarget Circle 360™Target AppRegistrySame Day DeliveryOrder PickupDrive UpFree 2-Day ShippingShipping & DeliveryMore Services
PinterestFacebookInstagramXYoutubeTiktokTermsCA Supply ChainPrivacyCA Privacy RightsYour Privacy ChoicesInterest Based Ads