Target New ArrivalsGift Ideas for DadClothing, Shoes & AccessoriesHome & DecorKitchen & DiningOutdoor Living & GardenGroceryHousehold EssentialsBabyBeautyPersonal CareSports & OutdoorsHealthWellnessLuggageSchool & Office SuppliesToysElectronicsVideo GamesMovies, Music & BooksParty SuppliesGift IdeasGift CardsPetsUlta Beauty at TargetShop by CommunityTarget OpticalDealsClearanceNew ArrivalsSpring OutfitsGift Ideas for MomWomen’s Festival OutfitsTop DealsTarget Circle DealsWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores
Boho Solid Wood Spindle Twin Bed - 2 of 4Boho Solid Wood Spindle Twin Bed - 3 of 4Boho Solid Wood Spindle Twin Bed - 4 of 4
Boho Solid Wood Spindle Twin Bed - 1 of 4

Boho Solid Wood Spindle Twin Bed Caramel Twin

$349.99

sizetwin
colorcaramel

In Stock

Free & easy returns

Free & easy returns

Return this item by mail or in store within 30 days for a full refund.
Sold & shipped by Walker Edison Furniture
Eligible for registries and wish lists

At a glance

About this item

Highlights

  • Twin size bedframe
  • Responsibly harvested solid pine wood
  • Eye-catching spindle headboard
  • Platform bed means no box spring is required
  • Chic, lifted tapered leg silhouette
  • Perfect for a dorm, kid’s room, or guest room
  • Assembly is required
  • Product Dimensions: 40.75" H x 85.75" L x 45.88" W 52 LBS

Description

Feel like you’ve fallen into a fairytale with Walker Edison’s Boho Dream Solid Pine Wood Spindle Bed. This chic twin bed will catch everyone’s eye with its breathtaking, platform silhouette and tapered legs. Its compact-friendly size is ideal for a dorm, kids room, or guest room. And if you want this fairytale retreat yourself, the spindle bed is also available in a queen and king size. And feel responsible knowing its wood frame is constructed from eco-friendly sourced materials.
Dimensions (Overall): 40.75 inches (H) x 85.75 inches (W) x 45.88 inches (D)
Weight: 52 pounds
Holds up to: 250 pounds
Material: Pine Wood (Frame)
Suggested Age: 8 Years and Up
Assembly Details: Adult Assembly Required, Some Tools Provided
Required, Not Included: Mattress
Headboard Surface Type: Wood
Box spring required: Box Spring Not Required (Platform Bed)
Floor to Frame Height: 7.5 inches
Care & Cleaning: Spot or Wipe Clean
Warranty: 90 Day Limited Warranty. To obtain a copy of the manufacturer's or supplier's warranty for this item prior to purchasing the item, please call Target Guest Services at 1-800-591-3869
TCIN: 1011309253
UPC: 840035396422
Origin: imported
The above item details were provided by the Target Plus™ Partner. Target does not represent or warrant that this information is accurate or complete. On occasion, manufacturers may modify their items and update their labels.
We recommend that you do not rely solely on the information presented. If you have a specific question about this item, you may consult the item's label, contact the manufacturer directly or call Target Guest Services at 1-800-591-3869.
If the item details aren’t accurate or complete, we want to know about it.

Shipping details

Estimated ship dimensions: 12 inches length x 85 inches width x 7 inches height
Estimated ship weight: 66 pounds
We regret that this item cannot be shipped to PO Boxes.
This item cannot be shipped to the following locations: American Samoa (see also separate entry under AS), Guam (see also separate entry under GU), Northern Mariana Islands, Puerto Rico (see also separate entry under PR), United States Minor Outlying Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO, Alaska, Hawaii
item ships from third party seller: Walker Edison Furniture

Return details

This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 30 days of the date it was purchased in store, delivered to the guest, delivered by a Shipt shopper, or picked up by the guest.
See the return policy for complete information.

Additional product information and recommendations

Discover more options

Guests also viewed

3.8 out of 5 stars with 74 reviews
1 out of 5 stars
16 November, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Not happy

The spindles get screwed in on one side and get lightly wedged to the other side. The bed got shook one and now all the spindles hang freely and if you screw the spindles too tight the screws pop thru to the top, which looks bad and is unsafe. At least the bed doesn’t squeak but I’m very unhappy. I’ve also bonked my shins along the edge multiple times. I have a queen and it doesn’t fit snug into the slats. I can see the pine at the bottom along the edges
1 reply from DTC team - 4 months ago
Thank you for being our customer and taking a moment to share feedback. We apologize for any inconvenience you've experienced with your product. If you have any questions about your product, please don’t hesitate to contact us. We can be reached at: https://walkeredison.com/pages/customer-service. We can also be reached by email at, service@walkeredison.com, or by calling us at (801) 433-3008.
Marie
Did you find this review helpful?
2 out of 5 stars
25 October, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Terrible instructions

Leaving a review mid-process because these directions are god awful. Terribly written, the QR code does not link to a video for instructions, the video for this bed doesn’t exist, the one you will find on YouTube skips steps 10-14, inconsistent hole sizes, no specification on which screws should be screwed in first to prevent cracking or pressure, no specifics on what directions pieces should be in, not insinuated in the terrible pictures, the screws come in the WORSRT packaging, no extras. Incredibly lose construction as you go, leaving you to spend more time in one area only to re-enforce later, which should come with a heads up. Example “this headboard may feel flimsy until all pieces are connect” would be so simple to add, and increase the customer build experience. All and all, it’s not mystery why this bed frame had such a good sale. Reading the reviews I thought “most people have a hard time with building and following directions, never had too much of an issue” but listen. to. the. reviews.
1 reply from DTC Team team - 7 months ago
Hi Rita, thank you for taking the time to share feedback. We apologize for any inconvenience you've experienced while assembling your product. Our customer service team is standing by to help you with any trouble shooting you may need to complete your assembly. We can be reached at: https://walkeredison.com/pages/customer-service. We can also be reached by email at, service@walkeredison.com, or by calling us at (801) 433-3008.
Rita
Did you find this review helpful?
4 out of 5 stars
21 October, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Difficult to assemble, but overall solid

difficult to assemble as a single person, took a few hours. A bed leg had a hole pre cut incorrectly, so wasn’t able to use appropriate provided screws. Needed to purchase wood glue to feel like bed would be completely secure.
Hope K
Did you find this review helpful?
5 out of 5 stars
18 October, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

10/10 quality 10/10 design

love it! been eyeing this bedframe for a minute and finally got it! we are very pleased with it
Caleb B
Did you find this review helpful?
5 out of 5 stars
27 September, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Great looking, use a drill

Great looking bed. Solid wood, nice caramel finish. Goes well with mcm decor. It would be a pain to put together without a drill, luckily I have one.
Bryan C
Did you find this review helpful?
2 out of 5 stars
18 September, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Looks nice, but started coming apart

Started off looking nice, though a bit rickety. Then the Allen wrench screws slowly start coming out and cannot seem to be reinstalled.
Jeremy B
Did you find this review helpful?
1 out of 5 stars
10 July, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Not sturdy - breaks down quickly.

I bought this bed about a year and a half ago, and it started falling apart way sooner than expected. First, the wooden support slats began cracking and breaking, and not long after that, the legs gave out completely. It’s clearly made with cheap materials and not built to last. I expected much better quality for the price. Save your money and avoid the headache—don’t buy this bed.
1 guest found this review helpful. Did you?
3 out of 5 stars
12 May, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Not all solid

Looks nice but have strong doubts on how long it will last given there are already cracks in the base Not all solid wood as advertised
1 reply from DTC Team team - 1 year ago
Hi Peter, thank you for being a valued customer and providing feedback. We apologize if you have experienced any inconvenience with your order. We offer a manufacturer's warranty on all our products. If you have any questions about the product or the warranty, please don’t hesitate to reach out to us at this page: https://walkeredison.com/pages/customer-service. We can also be reached by email at, service@walkeredison.com, or by calling us at (801) 433-3008.
Peter K
Did you find this review helpful?
5 out of 5 stars
25 April, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Solid wood

Bed frame is solid and all real wood (be warned the box is heavy). Set up definitely took a while but I enjoy building furniture so I didn’t think it was too bad. We’ll see how the longevity holds out but so far I couldn’t be happier with this frame!
Lizzy W
Did you find this review helpful?
2 out of 5 stars
18 March, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Just don’t

Bought this in July 2022 and it finally gave up the ghost last week. I read the reviews about bad quality but still decided to purchase, so that was on me. It was also an absolute beast to put together as a single woman. Last week, it ended up cracking on the side of the frame, but some of the slats had broken before then. I added extra slats as support so I think that gave it another year or so of life it wouldn’t have had otherwise. Moral of the story, don’t waste your money. A very pretty bed but it was wobbly from the beginning and I was constantly afraid of splitting it, which finally did happen!
1 reply from DTC team - 1 year ago
Hi, thank you for leaving us a review, we greatly appreciate it. We are sorry to hear that you had issues with our product and would love to assist you with any issues you are experiencing. If you would like our assistance, please reach out to us at service@walkeredison.com or by calling us at (801) 433-3008 or by submitting your issue here: https://walkeredison.com/pages/customer-service. Thanks!
Ktst
2 guests found this review helpful. Did you?
5 out of 5 stars
17 March, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

It’s lovely

This is a beautiful bed frame.. we’re delighted to have it
1 reply from DTC team - 1 year ago
Hello Jacob, we are so excited you love our product, please reach out with any further feedback to: https://walkeredison.com/pages/customer-service
Jacob S
Did you find this review helpful?
4 out of 5 stars
9 March, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Great style

I really like the frame and the style. The wood color is nice and neutral without being too yellow-toned. My only complaint is that it was slightly difficult to put together (according to my husband) and that sometimes I bump my leg/shin on the frame since it sticks out a bit on the sides.
Hailey C
Did you find this review helpful?
2 out of 5 stars
8 February, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Looks nice but poor Quality

I have had this bed for slightly over a year and the front leg broke when I simply sat on the bed. For reference I only weigh 125 pounds. The bed is completely unusable as the wood has cracked. Poor quality. Stay away!
1 reply from DTC Team team - 1 year ago
Hi Megs0815, thank you for being a valued customer and sharing feedback. We apologize for any inconvenience you have experienced with your product. Our customer service team is always available for further assistance. We can be reached at: https://walkeredison.com/pages/customer-service. We can also be reached by email at, service@walkeredison.com, or by calling us at (801) 433-3008.
Megs0815
3 guests found this review helpful. Did you?
5 out of 5 stars
7 February, 2025
originally posted on TryIt Community
Image

Beautiful Bed Great Quality!

The bed is beautiful. Great quality! Mated the pine wood dresser I had perfectly.
1 reply from DTC Team team - 1 year ago
Hi Amanda! Thank you for being our customer and sharing a 5-star review and a picture, the bed so looks amazing in your home! We are delighted to hear how much you love it, and how perfectly it coordinates with your existing furniture! If we can help with anything in the future, please don't hesitate to contact us at: https://walkeredison.com/pages/customer-service.
Amanda A
Did you find this review helpful?
3 out of 5 stars
2 November, 2024
originally posted on TryIt Community
Image

Cute bed but not great quality

The bed itself is cute but the quality really isn’t great. When building it was easy to scratch and gouge the wood because it was so soft. I don’t have a lot of hope for the longevity of this bed. It has A LOT of pieces and will take you quite a while to build. I had to customize a few of the pieces because holes were not drilled enough or the screws were too short, etc. the bed is cute but I wish I would have sprang for a bit more of an expensive one because you can tell the quality matches the price tag.
1 reply from DTC team - 2 years ago
Hi Lauren, thank you for taking the time to share your feedback. Walker Edison offers a 90-day product warranty from the date of delivery. For the fastest and most efficient resolution, please visit https://walkeredison.com/pages/customer-service . You can also email us at service@walkeredison.com, or call (801) 433-3008. We look forward to collecting more specific order information to see if we can find a resolution
Lauren R
Did you find this review helpful?
5 out of 5 stars
28 September, 2024
originally posted on TryIt Community
Image

Good quality

Took a while to put together but feels solid and looks great
Mckenzie K
Did you find this review helpful?
3 out of 5 stars
20 August, 2024
originally posted on TryIt Community
Image

Looks beautiful but flimsy

Couple holes were not drilled properly on headboard. Good price and beautiful look
Maristela D
Did you find this review helpful?
5 out of 5 stars
9 August, 2024
originally posted on TryIt Community
Image

Beautiful bed

Its been quite an undertaking assembling with a screw driver manually, but very sturdy and beautiful
Janice H
Did you find this review helpful?
5 out of 5 stars
24 July, 2024
originally posted on TryIt Community
Image

Everything looks pretty so far

I just opened and started putting together, and it seems simple, sturdy, and beautiful.
Erin B
Did you find this review helpful?
3 out of 5 stars
24 July, 2024
originally posted on TryIt Community
Image

Great bed, but some downsides.

We ordered this alongside the chest and 2 pk nightstands. Shipping was quick for the furniture. She began to get to work on putting everything together and the instructions were great, but the assembly was everything but quick. She spent merely 3 hours to put together a single nightstand and at least 6 on the dresser. The bed was a nightmare. We spent nearly 7 hours putting it together, only for the screws to not fit. The “d” screws DID NOT fit in the holes and even with an electric drill would not work. We instead made our way to the hardware store for our own screws. 2 NIGHTS in and a bottom slat breaks!!! It snapped directly after her getting on the bed. She fears that another may break as we have only had it for a week. This hasn’t been the best experience. Still waiting on Walker Edison to respond on the extra screws that actually go with the bed.
Trisha H
Did you find this review helpful?

Get top deals, latest trends, and more.

Privacy policy