Father's Day GiftsGroceryClothing, Shoes & AccessoriesHomeOutdoor Living & GardenFurnitureKitchen & DiningElectronicsVideo GamesToysSports & OutdoorsMovies, Music & BooksBabyHousehold EssentialsBeautyUlta Beauty at TargetPersonal CareHealthPetsSchool & Office SuppliesCollegeArts, Crafts & SewingParty SuppliesLuggageGift IdeasGift CardsCharacter ShopBlack-Owned or Founded Brands at TargetTarget OpticalClearanceTarget New Arrivals Target Finds #TargetStylePrideLGBTQIA+ ShopBlack Beyond MeasureMás QueWomen-Owned Brands at TargetAsian-Owned Brands at Target Top DealsTarget Circle DealsWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores

Sponsored

Badger Basket Double Trolley 18" Doll Carrier with Two Sleeping Bags - Star Pattern

Badger Basket Double Trolley 18" Doll Carrier with Two Sleeping Bags - Star Pattern - image 1 of 4
Badger Basket Double Trolley 18" Doll Carrier with Two Sleeping Bags - Star Pattern - image 2 of 4
Badger Basket Double Trolley 18" Doll Carrier with Two Sleeping Bags - Star Pattern - image 3 of 4
Badger Basket Double Trolley 18" Doll Carrier with Two Sleeping Bags - Star Pattern - image 4 of 4
Badger Basket Double Trolley 18" Doll Carrier with Two Sleeping Bags - Star Pattern - image 1 of 4
$37.49 when purchased online

About this item

Highlights

  • Includes two doll sleeping bags and pillows
  • Tote handles and interior pockets
  • For all dolls up to 18 inches
  • Fits American Girl, My Life As, Madame Alexander, Our Generation, Bitty Baby, and WellieWishers

Description

Badger Basket's Double Trolley Doll Carrier with Two Sleeping Bags and Pillows is designed for going down the street or around the world with two favorite dolls. Pack dolls and accessories in the front compartment and pajamas and overnight essentials in the rear compartment. Includes doll sleeping bags and pillows, a viewing window, loads of pockets inside, and heavy duty resin zippers with dual pulls. For children ages three and up and dolls up to 18 inches. Made with fabric, plastic, and metal. Spot clean and hand wash as needed. Overall assembled dimensions: 16.5 inches L x 6 inches W x 23 inches H (31 inches H with handle fully extended). Adult assembly required.
Dimensions (Overall): 31.0 Inches (H) x 6.0 Inches (W) x 16.5 Inches (D)
Weight: 2.4 Pounds
Suggested Age: 3 Years and Up
Features: Detaches, Holds 2 Dolls, Zipper
CPSC Choking Hazard Warnings: Choking_hazard_small_parts
Includes: Sleeping Bags
Fits Doll Size: 18 Inches
Material: Cotton, Metal, Vinyl, Plastic, Polyester
Care & Cleaning: Spot or Wipe Clean
TCIN: 15715403
UPC: 046605149652
Item Number (DPCI): 086-04-0548
Origin: Imported
If the item details above aren’t accurate or complete, we want to know about it.

Shipping details

Estimated ship dimensions: 23 inches length x 16 inches width x 4 inches height
Estimated ship weight: 4 pounds
We regret that this item cannot be shipped to PO Boxes.
This item cannot be shipped to the following locations: United States Minor Outlying Islands, American Samoa (see also separate entry under AS), Puerto Rico (see also separate entry under PR), Northern Mariana Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO, Guam (see also separate entry under GU)

Return details

This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 90 days of the date it was purchased in store, shipped, delivered by a Shipt shopper, or made ready for pickup.
See the return policy for complete information.

Q: Will 2 Cabbage Patch dolls fit in this suitcase?

submitted by Doll Carrier - 3 years ago
  • A: Thanks for your question! Cabbage Patch dolls are typically about 15" to 16" long. Badger Basket Double Trolley Carrier is designed for 18" dolls so it should easily fit your Cabbage Patch dolls. Please don't hesitate to reach out to Badger Basket with any other questions. We have U.S.-based customer service and product specialists and are happy to help via our Badger Basket website, by email or phone (800-236-1310, Mon-Thu 7AM to 4PM CST, not including holidays).

    submitted byBadger Basket Specialist - 3 years ago
    Brand expert
3.5 out of 5 stars with 33 reviews
76% would recommend
25 recommendations
quality: 3.4 out of 5
broad age appeal: 4.33 out of 5
value: 2.8 out of 5

Cure bag/idea; Poor quality

2 out of 5 stars
CEW - 5 months ago, Verified purchaser
I agree with the other comments regarding the poor quality of the bag. The photo makes the luggage appear to be more sturdy and higher quality. The bag doesn’t stay upright unless perfectly balanced. It would be nice to have a weighted bottom and a way to attach the fabric to the wheels other than the two straps on the back. The dolls fit nicely and lots of clothing. Has a lot of potential to be really cute. We kept it bc of no other option, and will try to cut a cardboard box or something to help keep the bottom expanded.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 5 months ago
Thank you for taking the time to share your review and we apologize that you had any issue with the quality of our product. We do take all feedback seriously and regularly review feedback internally. Your comments are helpful for future product development meetings and we appreciate it! If you have any other concerns or comments, just let Badger Basket know and we are happy to help. We have U.S.-based customer service and product specialists available to help by email or phone (www.badgerbasket.com, 1-800-236-1310, Mon-Thu 7AM to 4PM CST not including holidays). We look forward to speaking with you.
broad age appeal: 4 out of 5
quality: 2 out of 5
value: 2 out of 5
Did you find this review helpful?

Returned

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
vbowser - 2 years ago, Verified purchaser
The overall quality of the product not what I was looking fir. Flimsy material, making it difficult to stand on its own and zipper was difficult to open/close. Unfortunately returned and purchased American Girl for slightly higher price.
quality: 1 out of 5
broad age appeal: 2 out of 5
value: 1 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

So-so doll case

3 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
JulieP - 5 years ago, Verified purchaser
I agree with the reviews - Badger Basket has always had quality items, but this could use a little improvement. Zippers do not seem real sturdy, and it comes pushed flat in a bag inside a box. I am giving this as a gift in a couple weeks, so I've stuffed it with 2 bed pillows in the hopes it will help fill it out and give it a better shape between now and when I gift it. I was also a bit confused over why the bag velcro-attaches to the frame except for the bottom where you would want extra stability when wheeling the case. It just sort of sits there. I'm envisioning my Goddaughter will use it without the frame, just as a carry-case. Over all, I think it's priced a little high for what you get. $20-25 would be more reasonable, and it's do-able as a starter case to see if a nicer one is in order for the future.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 5 years ago
Thank you for taking the time to share your detailed review. We appreciate your comments and feedback and we keep track of all feedback internally. We're glad to be part of a special, gift-giving day for you. Please don't hesitate to reach out to Badger Basket with any questions in the future. We have U.S.-based customer service and product specialists and are happy to help by email or phone (www.badgerbasket.com, 800-236-1310, Mon-Thu 7AM to 4PM CST). Also remember that all Badger Basket products have a 30 Day Limited Warranty, so please don't hesitate to contact us, with your proof of purchase, after the gift is given if you need any help.
broad age appeal: 3 out of 5
quality: 2 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Good Product - 5 years ago, Verified purchaser
Bought it for my Grandaughter,she loved it good product and it came earlier then promised,that was great.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 5 years ago
Thank you for taking the time to share your positive review. Glad to hear this has worked out for you as expected. Please don't hesitate to reach out to Badger Basket with any questions in the future. We have U.S.-based customer service and product specialists and are happy to help by email or phone (www.badgerbasket.com, 800-236-1310, Mon-Thu 7AM to 4PM CST).
broad age appeal: 5 out of 5
quality: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

(no review title)

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Micki - 6 years ago, Verified purchaser
My granddaughter will love this! She can put her twin babies and their accessories all in one bag. Seemed like a reasonable price for this item.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 6 years ago
Thank you for taking the time to share your positive review. We appreciate your positive comments and feedback! Please don't hesitate to reach out to Badger Basket with any questions in the future. We have U.S.-based customer service and product specialists and are happy to help by email or phone (www.badgerbasket.com, 800-236-1310, Mon-Thu 7AM to 4PM CST).
quality: 4 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

(no review title)

2 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
mswee86 - 6 years ago, Verified purchaser
Very poor quality but will work for now. Not sure it will hold up for much use. If you don't want to pay for a lot for a bag this will work
1 reply from Badger Basket Specialist team - 6 years ago
Thank you for taking the time to share your review. What you are describing isn't normal for the product, so please contact us, Badger Basket, so we can find out more about what is happening with your product that is disappointing you. Badger Basket has U.S. based product specialists available by phone and we are very happy to help resolve any issues with our product. All of our products also have a 30 day parts warranty, which is detailed on the warranty paperwork shipped with every item and information is also printed in every owner's manual. Please don't hesitate to contact Badger Basket and any part that is unsatisfactory can be promptly replaced. You don't even need to leave home, nor ship anything back to us. Everything can be done by web/email to request parts and/or send photos if needed. We look forward to speaking with you to resolve these issues!
1 guest found this review helpful. Did you?

Zipper Reformated

2 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
SEW - 6 years ago, Verified purchaser
I love the carrier however the zippers are not sturdy enough and make it difficult to open and close. The girls got frustrated with the zippers and so the cases go by the wayside. Sturdier zipper format is needed. Otherwise I love the cases.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 6 years ago
Thank you for taking the time to share your review and we apologize for the problem you experienced with the zippers. We do use a heavy duty resin zippers with dual zipper pulls on these doll cases. What you are describing isn't normal for the product, so generally we would request that the consumer contact Badger Basket to troubleshoot. If you can send photos or video, that is particularly helpful. All Badger Basket products have a 30 day limited warranty. Badger Basket is happy to remedy any issue promptly under warranty. There is a yellow paper with the product that tells you how to contact us for warranty claims. If not, simply refer to our contact information on the product or packaging and contact Badger Basket. We have a parts request system available at our web site 24x7x365. We also have U.S.-based product specialists available by phone to walk through more detailed questions when needed. If replacement parts are needed, they are shipped promptly using only first class delivery services (no bulk mail), and we email tracking numbers upon shipment when available. Please don't hesitate to contact Badger Basket for any assistance!
quality: 3 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
4 guests found this review helpful. Did you?

Nice

4 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Tinydotz - 6 years ago, Verified purchaser
Bought it for my Granddaughter, she loved it, but the bottom legs only attached to the wheels not the carrier. Not sure why they designed it that way, but it seemed weird.
quality: 4 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

(no review title)

2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
Jean H - 7 years ago, Verified purchaser
I'm disappointed in the overall quality of this item. Many other reviews have mentioned the see-through plastic opening and zipper issues and I agree with their complaints. Let me also point out the bottom of the roller part of the frame is not attached to the actually suitcase. I am planning to buy stick-on velcro and hope it holds the luggage to the "feet" of the roller otherwise is dangles away from the "feet" if not packed with dolls. I'm certainly hoping this holds up better than it appears that it may. This is part of my granddaughter's Christmas and hopefully she will not be as disappointed as me or it will be returned.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 6 years ago
Thank you for taking the time to share your review and we apologize that you had any issue with the quality of our product. We do take all feedback seriously and regularly review feedback internally. Your comments are helpful for future product development meetings and we appreciate it! If you have any further questions, just let Badger Basket know and we are happy to help. Also please remember that the item has a 30 day parts warranty. If there is any defect in the manufacturer's workmanship in the first 30 days, please don't hesitate to refer to the warranty paperwork that came with the product and contact Badger Basket.
quality: 1 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Hailey - 7 years ago, Verified purchaser
10 yr old is going to Love it. It holds 2 dolls with all the the extra cloths without having to carry multiple bags.
quality: 5 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Joyce

4 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Joyce - 7 years ago
Purchased for granddaughter for her American Girl Dolls. She was so excited to take it on her car trip. The only negative is when the dolls are in the bag, it wants to tip forward. Little annoying for a little girl. That said, good purchased and glad I bought it.
quality: 5 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

(no review title)

4 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Nonna - 7 years ago, Verified purchaser
It was everything I thought it would be . Room for two dolls and their wardrobes. The fact that the wheels are removable easily is a plus. The price was great also
quality: 4 out of 5
broad age appeal: 3 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

(no review title)

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Dittie - 7 years ago, Verified purchaser
My nices really like it
quality: 5 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

BEST 18" doll carrier

5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
jessmendez01 - 7 years ago
anyone that has the 18" dolls i recommend you can fit 2 possibly 3 and it's the best for the girls to carry all the things bag is roomy enough for all accessories and dolls to fit. BEST I HAVE BOUGHT FOR HER YET. Thank you target.
quality: 5 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
Did you find this review helpful?

damaged upon receipt

1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
disappointed - 7 years ago
The plastic window was damaged and as it was a birthday gift, there was no time to return it. The box was not damaged on the outside.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 5 years ago
Thank you for taking the time to share your review and we apologize that you had any issue with the product. What you are describing is not normal for the product. We would like the opportunity to see photos and determine what exactly is the issue in your case. No matter the cause, all Badger Basket products have a 30 day parts warranty and we will take care of resolving it for you under warranty. Please don't hesitate to reach out to Badger Basket immediately. We have U.S.-based customer service and product specialists and are happy to help by email or phone (www.badgerbasket.com, 800-236-1310, Mon-Thu 7AM to 4PM CST). You will also find detailed information on the warranty and our parts request system in the paperwork and manual that ships with every Badger Basket item.
quality: 1 out of 5
2 guests found this review helpful. Did you?

(no review title)

3 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
jigsaw - 7 years ago
Material is a little light weight but the overall quality is pretty good. Zippers could be stubborn but overall most little girls won't notice.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 7 years ago
Thank you for taking the time to share your review. This item has a heavy duty resin zipper with dual pulls, so it should hold up well for the life of the product. If you do have any issue, all of our products have a 30 day limited warranty. We are happy to remedy any parts issue promptly under warranty. You should have received a yellow paper with the product that tells you how to contact us for warranty claims. If not, simply refer to our contact information on the product or packaging and contact Badger Basket. We have a parts request system available at our web site 24x7x365 to make things even less hassle and allow you to do things on your schedule. If you have any further questions, please contact Badger Basket for assistance and we are happy to help!
quality: 3 out of 5
broad age appeal: 3 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Badger Double Trolley

4 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Chadwick - 7 years ago
Great product! My girls love this double travel carrier. I'm not exactly tech savvy, so the ease for ordering this online was wonderful for me.
quality: 4 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Perfect

4 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
Mew - 7 years ago
My 8 year old loves it. It is perfect size and holds everything she needs for her babydoll without having to have multiple bags.
quality: 4 out of 5
broad age appeal: 4 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

parts missing

3 out of 5 stars
Marti - 7 years ago
Parts were missing and child was disappointed on Christmas Day. They sent the parts after i i emailed the company.
quality: 2 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Terrible zippers

3 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
JJ - 7 years ago
The concept is cute and the size is great! Big problem is the zippers are cheap plastic and you have to have both sides lined up exactly. When you start to zip the sides it catches and is hard for an adult to zip it together! Takes several tries to zip it around.
1 reply from Badger Basket Specialist team - 7 years ago
Thank you for taking the time to share your review and we apologize for the problem you experienced. This item has a heavy duty resin zipper with dual pulls, and you shouldn't be experiencing the problem you are describing. All of our products have a 30 day limited warranty. We are happy to remedy any parts issue promptly under warranty. You should have received a yellow paper with the product that tells you how to contact us for warranty claims. If not, simply refer to our contact information on the product or packaging and contact Badger Basket. We have a parts request system available at our web site 24x7x365 to make things even less hassle and allow you to do things on your schedule. Please contact us for assistance and we are happy to help resolve this zipper problem!
quality: 2 out of 5
broad age appeal: 5 out of 5
1 guest found this review helpful. Did you?

Get top deals, latest trends, and more.

Privacy policy

Footer

About Us

About TargetCareersNews & BlogTarget BrandsBullseye ShopSustainability & GovernancePress CenterAdvertise with UsInvestorsAffiliates & PartnersSuppliersTargetPlus

Help

Target HelpReturnsTrack OrdersRecallsContact UsFeedbackAccessibilitySecurity & FraudTeam Member Services

Stores

Find a StoreClinicPharmacyOpticalMore In-Store Services

Services

Target Circle™Target Circle™ CardTarget Circle 360™Target AppRegistrySame Day DeliveryOrder PickupDrive UpFree 2-Day ShippingShipping & DeliveryMore Services
PinterestFacebookInstagramXYoutubeTiktokTermsCA Supply ChainPrivacyCA Privacy RightsYour Privacy ChoicesInterest Based AdsHealth Privacy Policy