Target New ArrivalsGift Ideas for DadClothing, Shoes & AccessoriesHome & DecorKitchen & DiningOutdoor Living & GardenGroceryHousehold EssentialsBabyBeautyPersonal CareSports & OutdoorsHealthWellnessLuggageSchool & Office SuppliesToysElectronicsVideo GamesMovies, Music & BooksParty SuppliesGift IdeasGift CardsPetsUlta Beauty at TargetShop by CommunityTarget OpticalDealsClearanceNew ArrivalsSpring OutfitsGift Ideas for MomWomen’s Festival OutfitsTop DealsTarget Circle DealsWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores
Delicate Blossoms Floral Patterned Ultra-Soft 4 Piece Bed Sheet Set - Becky Cameron - 2 of 4Delicate Blossoms Floral Patterned Ultra-Soft 4 Piece Bed Sheet Set - Becky Cameron - 3 of 4Delicate Blossoms Floral Patterned Ultra-Soft 4 Piece Bed Sheet Set - Becky Cameron - 4 of 4
Delicate Blossoms Floral Patterned Ultra-Soft 4 Piece Bed Sheet Set - Becky Cameron - 1 of 4

Delicate Blossoms Floral Patterned Ultra-Soft 4 Piece Bed Sheet Set - Becky Cameron, Distressed Vine Dusty Blue, Queen

$37.80 reg $62.99
Sale save $25.19 (40% off)

sizequeen
colordistressed vine dusty blue

In Stock

Free & easy returns

Free & easy returns

Return this item by mail or in store within 30 days for a full refund.
Sold & shipped by ienjoy Home
Eligible for registries and wish lists

At a glance

About this item

Highlights

  • 16-inch deep pocket fitted sheets, perfect for oversized mattresses
  • Superior weave for durability and a breathable soft touch
  • Perfect option for those with allergies or sensitive skin
  • Suitable for a wide range of styles such as mid-cent
  • Set includes one fitted sheet, one flat sheet, and two pillowcases (Twin sets include one pillowcase).

Description

Our double-brushed patterned microfiber sheet set is super soft to the touch and wrinkle-resistant. We use premium yarns that are twice as durable as cotton, which means less risk of rips and wear. Naturally hypoallergenic, our sheets are ideal for sensitive skin and those with allergies. Available in a variety of unique designer prints and patterns, including florals, geometrics, paisley and stripes, making it the perfect new addition to your room!
Number of Pieces: 4
Piece 1: Fitted Sheet: 80 inches (L) x 60 inches (W), Quantity 1
Piece 2: Flat Sheet: 102 inches (L) x 90 inches (W), Quantity 1
Piece 3: Pillow Case: 30 inches (L) x 20 inches (W), Quantity 2
Fabric Name: Microfiber
Textile Material: 100% Polyester
Includes: 1 Fitted Sheet, 1 Flat Sheet, 2 Pillowcases
Protective Qualities: Wrinkle-Resistant
Thread Count: Not Applicable
Product Name: Delicate Blossoms Floral Patterned Ultra-Soft 4 Piece Bed Sheet Set - Becky Cameron, Distressed Vine Dusty Blue, Queen
Fits Maximum Mattress Depth: 16 inches
OEKO-TEX Institution: Hohenstein
OEKO-TEX Certification Number: 24.HCN.58029
Care and Cleaning: Machine Wash, Tumble Dry
TCIN: 91525578
UPC: 196901153959
Origin: imported
The above item details were provided by the Target Plus™ Partner. Target does not represent or warrant that this information is accurate or complete. On occasion, manufacturers may modify their items and update their labels.
We recommend that you do not rely solely on the information presented. If you have a specific question about this item, you may consult the item's label, contact the manufacturer directly or call Target Guest Services at 1-800-591-3869.
If the item details aren’t accurate or complete, we want to know about it.

becky-cameron
sheets

Size Fitted Sheet Flat Sheet Pillowcase Mattress Depth Number of Pillowcases
Twin 39" W x 75" L 66" W x 96" L 20" W x 30" L 16" 1
Twin Extra Long 39" W x 81" L 66" W x 104" L 20" W x 30" L 16" 1
Full 54" W x 75" L 81" W x 96" L 20" W x 30" L 16" 2
Queen 60" W x 80" L 90" W x 102" L 20" W x 30" L 16" 2
King 78" W x 80" L 102" W x 108" L 20" W x 40" L 16" 2
California King 72" W x 84" L 105" W x 102" L 20" W x 40" L 16" 2

All Sizes in Inches Unless Otherwise Stated

Shipping details

Estimated ship dimensions: 5.12 inches length x 5.12 inches width x 10.24 inches height
Estimated ship weight: 3.06 pounds
This item cannot be shipped to the following locations: American Samoa (see also separate entry under AS), Guam (see also separate entry under GU), Northern Mariana Islands, Puerto Rico (see also separate entry under PR), United States Minor Outlying Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO, Alaska, Hawaii
item ships from third party seller: ienjoy Home

Return details

This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 30 days of the date it was purchased in store, delivered to the guest, delivered by a Shipt shopper, or picked up by the guest.
See the return policy for complete information.

Q: Is the Delicate Blossoms Floral sheets Doreen colored ot gray cp;pr?

submitted by Faye - 5 months ago
  • A: We're not sure which set you're referring to, please feel free to reach out to support@ienjoyhome.com for further clarification! :)

    submitted byienjoy Home Team - 5 months ago
    Brand expert

Q: Do the King sheets come with King pillowcases or regular pillowcases?

submitted by Target shopper from NY - 8 days ago
  • A: King size will come with king size pillowcases :)

    submitted byienjoy Home Team - 6 days ago
    Brand expert

Q: I only need a bottom fitted sheet... do i have to buy a whole set?

submitted by Karma - 25 days ago
  • A: At this time our sets are pre-assembled, so a full set would have to be purchased.

    submitted byienjoy Home Team - 24 days ago
    Brand expert

Q: What is the thread count?

submitted by Jennifer - 28 days ago
  • A: This is a microfiber set, so there is no thread count :)

    submitted byienjoy Home Team - 27 days ago
    Brand expert

Q: What is the thread count on these sheets?

submitted by Debbie - 1 month ago
  • A: This set is made from microfiber, which is so fine that it does not have a thread count like cotton sheets would.

    submitted byienjoy Home Team - 28 days ago
    Brand expert

Q: Are these 100% cotton?

submitted by Jen - 1 month ago
  • A: Hi there, as stated in the specifications this set is made from microfiber :)

    submitted byienjoy Home Team - 28 days ago
    Brand expert

Q: we see the same length and width for both Queen and King sheets Becky Cameron...Why?

submitted by jerimia - 2 months ago
  • A: Please refer to the size guide for the dimensions of each size available.

    submitted byienjoy Home Team - 1 month ago
    Brand expert

Q: Does the Painted Meadow Ivory option have a white background or ivory?

submitted by Leigh - 2 months ago
  • A: This pattern has a soft white background

    submitted byienjoy Home Team - 1 month ago
    Brand expert

Q: Is the Distressed Vine Dusty Blue option on a white background or ivory.

submitted by Leigh - 2 months ago
  • A: This pattern has a white background

    submitted byienjoy Home Team - 1 month ago
    Brand expert

Q: In the terracotta cokor, is the dark background color black or dark blue?

submitted by AP Love - 3 months ago
  • A: The background on this pattern would be a dark navy!

    submitted byienjoy Home Team - 3 months ago
    Brand expert

Additional product information and recommendations

Discover more options

Frequently bought together

Guests also viewed

Guests are saying

These sheets have garnered enthusiastic praise for their exceptional softness, beautiful patterns, and comfortable fit. Many guests appreciate the quality and value, noting that they are perfect for refreshing bedroom decor. While some concerns were raised about the fit for deeper mattresses, the overall sentiment remains positive, with guests expressing satisfaction and a desire to purchase additional sets. The sheets are ideal for creating a cozy and inviting sleep environment.
    Summary created by AI from text of reviews reflecting recent feedback provided across different star ratings (includes incentivized reviews)
    4.7 out of 5 stars with 2466 reviews
    comfort: 4.58 out of 5
    fit: true to size
    quality: 4.34 out of 5
    value: 4.34 out of 5
    washes well: 4.49 out of 5
    75% would recommend
    64 recommendations
    1 out of 5 stars
    8 May, 2026Verified purchase

    (no review title)

    Slippery and does not stay on.
    Kaleigh
    Did you find this review helpful?
    3 out of 5 stars
    6 May, 2026Verified purchase

    (no review title)

    The fitted sheet is a different color than the top sheet and the pillow cases same pattern but the fitted sheet is a green and the top sheet and pillow cases are grayish in color
    Theresa
    comfort: 5 out of 5
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    washes well: 5 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    29 April, 2026Verified purchase

    Great sheets

    Very nice sheets for the great price
    Grandma
    comfort: 5 out of 5
    fit: true to size
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    washes well: 5 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    25 April, 2026Verified purchase

    (no review title)

    love it
    Christmas tree
    comfort: 5 out of 5
    fit: true to size
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    washes well: 5 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    24 April, 2026Verified purchase

    Beautiful Summer Bedding

    Love these sheets! Nice quality and beautiful fun pattern! Perfect for simple switch for summer bedding.
    Love to Accesorize
    comfort: 5 out of 5
    fit: true to size
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    1 guest found this review helpful. Did you?
    4 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    17 April, 2026Verified purchase

    MEASURE BEFORE BUYING

    These sheets are nice quality and very cute! However, I deducted a star because the description says the fitted sheet will fit up to a 16 inch deep mattress and that is 1000% NOT TRUE. The specs say it’ll fit between 14in-16in mattresses. Mine is 14in, I measured before I purchased to verify, and it BARELY covers it. It covers well enough in the corners that it will stay on, but the edge of the sheet meets right along the bottom edge of the mattress an does not even stretch to the underside of along the sides of it. Thankfully it will still work for me, but if your mattress is any deeper than 14in, consider buying the next size up because it will not stretch over your mattress! But again, super cute and pretty soft!
    Caitlin
    comfort: 5 out of 5
    fit: runs small
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    Did you find this review helpful?
    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    12 April, 2026Verified purchase

    Cheap.

    I hate these sheets. First off, buyer beware, these are not a Target brand. They are sold and shipped by another company. The only thing they have going for them is that they are soft. But they are also super thin and the elastic is junk...they will not stay on my mattress. The corners don't line up. I bought 2 sets a month ago and they are ready to be tossed in the trash.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 27 days ago
    We're sorry to hear that your purchase won't work out. To clarify, the listing does state that this is a Becky Cameron product. Although we do ship the products, they are purchased directly from Target. It also states that they are made from microfiber, which is a thin fabric due to the fineness of the fibers woven together to create it, hence the name. If you scroll down a bit on the listing page, a size chart is provided for you to compare our dimensions to those of your bed to see if we'd be a good fit. Unfortunately we do not have the systematic capabilities of processing a Target return as we are not the merchant of record for the purchase.
    Buddysmom
    comfort: 1 out of 5
    fit: runs small
    quality: 1 out of 5
    value: 1 out of 5
    washes well: 1 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    12 April, 2026Verified purchase

    (no review title)

    I absolutely love these sheets. They are so soft and fit my deep pocket king bed really well. They launder well. Would definitely purchase again.
    Julie
    comfort: 5 out of 5
    fit: true to size
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    washes well: 5 out of 5
    Did you find this review helpful?
    4 out of 5 stars
    9 April, 2026Verified purchase

    (no review title)

    Loved them
    nancy
    Did you find this review helpful?
    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    8 April, 2026Verified purchase

    Poor quality

    Very thin . Returned.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 28 days ago
    We're sorry for any confusion, this set is made from microfiber, which is thinner than cotton due to the fineness of the fibers woven together to create the fabric. We're glad to hear that Target was able to assist with a return.
    Not comfortable
    comfort: 1 out of 5
    quality: 1 out of 5
    value: 1 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    4 April, 2026Verified purchase

    (no review title)

    Nice and soft love them!
    linda
    Did you find this review helpful?
    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    2 April, 2026Verified purchase

    Disappointed

    I rarely leave reviews on purchases. I was very disappointed in this sheet set. It is supposed to fit mattresses as deep as 16 inches. It is struggling to stay on my 14 inch mattress. The material is very soft but also very thin. I feel like I might rip it when attempting the tug of war it takes to get it on the mattress. I have already washed them (in the recommended cycle) before putting on the bed, so there is no hope of returning. The pattern is more of a grayish blue. It appears to be a bit more actual blue in the online photo.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 1 month ago
    We're sorry to hear about this frustration. We do recommend referring to the size guide within the listing to see if our product will best suit your bed, as all mattresses are different. Just so you know, screen settings can vary from device to device, making what you see on your screen a bit different than how the product appears in person. We're sure if you contact Target directly they'll be able to further assist.
    Lyndsey
    comfort: 3 out of 5
    fit: runs small
    quality: 1 out of 5
    value: 1 out of 5
    washes well: 3 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    16 March, 2026Verified purchase

    Nice pretty sheets

    Nice good quality sheets
    Bj
    comfort: 5 out of 5
    fit: true to size
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    washes well: 5 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    15 March, 2026
    originally posted on ienjoy Home
    Image

    So comfortable and soft

    I cannot express how soft and comfortable these are to sleep on. I took a risk from an influencer I watch on buying these sheets and I do not regret it at all!! My husband and I both believe these are now our favorite set of sheets and I will be purchasing more soon!!
    Angela L.
    2 guests found this review helpful. Did you?
    3 out of 5 stars
    13 March, 2026Verified purchase

    (no review title)

    I did not recieve the ones I ordered but kept them.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 2 months ago
    We're sorry to hear about this disappointment. We recommend contacting Target directly for further assistance.
    Kim
    fit: runs large
    Did you find this review helpful?
    3 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    8 March, 2026Verified purchase

    Beautiful, but expect them to pop off for 15-16" mattress

    The sheets are beautiful but be mindful of you have 15 or 16 inch mattress. It says it goes up to 16 but my mattress is 15”and the sheets still pop off fairly quickly. I am nervous how it will be after it’s washed/dryer a few times. I would recommend these sheets for mattresses under 15” but not 15-16”.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 2 months ago
    We're sorry to hear that your purchase isn't working out. We understand all mattresses are a bit different, so we can't always guarantee a perfect fit. We're sure if you contact Target directly, they'll be happy to assist you with a refund.
    Disappointed mom
    comfort: 3 out of 5
    fit: runs small
    quality: 3 out of 5
    value: 3 out of 5
    washes well: 3 out of 5
    2 guests found this review helpful. Did you?
    4 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    28 February, 2026Verified purchase

    (no review title)

    Soft & comfortable.
    Lori
    comfort: 4 out of 5
    fit: true to size
    quality: 4 out of 5
    value: 4 out of 5
    washes well: 4 out of 5
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    Thumbs up graphic, would recommend
    23 February, 2026Verified purchase

    Sheets

    Nice quality and look great
    Jeff
    comfort: 5 out of 5
    fit: true to size
    quality: 5 out of 5
    value: 5 out of 5
    Did you find this review helpful?
    2 out of 5 stars
    20 February, 2026Verified purchase

    Too thin

    These are pretty, but too thin for my liking. Soft but felt cheap. Returned.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 3 months ago
    We're sorry to hear about this disappointment. Just so you know, microfiber is thinner than cotton, due to the fineness of the fibers themselves. We believe that the quality of our products at the price point offered far exceeds that of our competitors. We're glad to hear Target was able to assist with your return.
    Jessica
    Did you find this review helpful?
    5 out of 5 stars
    30 January, 2026
    originally posted on ienjoy Home
    Image

    Great sheets

    [This review was collected as part of a promotion.] The sheets are made with great quality. Super soft and lovely design. Will purchase again.
    tami s.
    Did you find this review helpful?

    Get top deals, latest trends, and more.

    Privacy policy