Zak Designs 3pk 25 fl oz Plastic Solid Straw Tumbler Set: Multicolor Lidded Tumblers for Teens, Dishwasher-Safe
$6.49
ColorSolid
In Stock
Eligible for registries and wish lists
At a glance
About this item
Additional product information and recommendations
Discover more options
- $9.89reg $17.99 Clearance3 out of 5 stars with 2 ratings
Frequently bought together
- $10.19 - $11.99Select items on clearance4 out of 5 stars with 232 ratings
- $22.49 - $27.99Lower price on select items3.9 out of 5 stars with 754 ratings
Guests also viewed
- $17.19 - $20.99Lower price on select items4.1 out of 5 stars with 275 ratings
Related Categories
Guests are saying
These cups are a delightful choice for guests looking for stylish and functional drinkware. With vibrant colors and fun designs, they are perfect for summer outings or everyday use. Many guests appreciate their dishwasher-safe feature and the convenience of included straws. However, some concerns about lid security and taste issues have been noted. Overall, they offer great value and are ideal for both kids and adults.
Summary created by AI from text of reviews reflecting recent feedback provided across different star ratings (includes incentivized reviews)
4.3 out of 5 stars with 188 reviews
design: 4.43 out of 5
easy to clean: 4.55 out of 5
quality: 4.06 out of 5
value: 4.45 out of 5
77% would recommend
58 recommendations
5 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
21 October, 2026Verified purchase
(no review title)
Nice & durable. I like the lids. They can be put in the freezer & dishwasher.
From Zak Designs Support team
Thank you for your review. We always appreciate it when our valued customers let us know how we’re helping create everyday smiles.
3 days ago
1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
9 October, 2026Verified purchase
dont buy
lids dont stay on at all
From Zak Designs Support team
Our goal is to help create everyday smiles for our customers, but sometimes we know that we fall short of that goal. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com, and give us a chance to bring that smile back for you.
7 days ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
12 September, 2026
(no review title)
look cute and do the job
From Zak Designs Support team
Our goal is to help create everyday smiles for our customers, but sometimes we know that we fall short of that goal. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com, and give us a chance to bring that smile back for you.
1 month ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
13 August, 2026Verified purchase
(no review title)
really nice cups and pretty big size
From Zak Designs Support team
Our goal is to give our customers products that help create everyday smiles. Thank you for letting us know we are accomplishing that goal!
2 months ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
9 August, 2026Verified purchase
(no review title)
A great value.
From Zak Designs Support team
Our goal is to give our customers products that help create everyday smiles. Thank you for letting us know we are accomplishing that goal!
3 months ago
3 out of 5 stars
26 July, 2026
(no review title)
Instead of three lids, this item only came with one. There was a piece of hair in the purple lid that came with this set! Went through multiple washes and nothing worked.
From Zak Designs Support team
On behalf of the zak! family, we’re sorry that you weren’t 100% satisfied with this product. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com , and we will do everything we can to remedy this for you.
3 months ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
8 July, 2026Verified purchase
I love these
i love these they are great I needed a cup with a lid and they can be dishwashed
From Zak Designs Support team
Our goal is to give our customers products that help create everyday smiles. Thank you for letting us know we are accomplishing that goal!
4 months ago
2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
10 May, 2026
Dirty
Item was covered in dirt.
From Zak Designs Support team
Our goal is to help create everyday smiles for our customers, but sometimes we know that we fall short of that goal. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com, and give us a chance to bring that smile back for you.
6 months ago
2 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
1 May, 2026Verified purchase
(no review title)
Seems cheap. Packaging was broken upon arrival
From Zak Designs Support team
Our goal is to help create everyday smiles for our customers, but sometimes we know that we fall short of that goal. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com , and give us a chance to bring that smile back for you.
6 months ago
4 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
30 April, 2026Verified purchase
I don't like they only snap close, instead of screw close, but still good cups
really nice cups
From Zak Designs Support team
Thank you for taking the time to leave this review. Every member of the zak! family is focused on helping to create everyday smiles, and we hope we did that for you.
6 months ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
22 April, 2026Verified purchase
so cute, great for pool too
These were exactly what i was looking for for cute pool cups for my kids.. they hold well and honeslty a really great value. love the patter design espesually the butterflies.
From Zak Designs Support team
Our goal is to give our customers products that help create everyday smiles. Thank you for letting us know we are accomplishing that goal!
6 months ago
5 out of 5 stars
1 March, 2026Verified purchase
(no review title)
Great cups
From Zak Designs Support team
Thank you for taking the time to leave this review. Every member of the zak! family is focused on helping to create everyday smiles, and we hope we did that for you.
8 months ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
26 February, 2026Verified purchase
Drinking cups
The price was really good gave two away
From Zak Designs Support team
Our goal is to give our customers products that help create everyday smiles. Thank you for letting us know we are accomplishing that goal!
8 months ago
1 out of 5 stars
13 February, 2026
(no review title)
The item was incomplete It was with 3 cups and just one lid
From Zak Designs Support team
On behalf of the zak! family, we’re sorry that you weren’t 100% satisfied with this product. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com , and we will do everything we can to remedy this for you.
8 months ago
1 out of 5 stars
18 December, 2025Verified purchase
(no review title)
Lids pop right off. Do not buy
From Zak Designs Support team
On behalf of the zak! family, we’re sorry that you weren’t 100% satisfied with this product. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com , and we will do everything we can to remedy this for you.
10 months ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
9 December, 2025Verified purchase
my kids love it⁹
my kids love it love the vibrant colors
From Zak Designs Support team
Our goal is to give our customers products that help create everyday smiles. Thank you for letting us know we are accomplishing that goal!
11 months ago
1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
1 December, 2025Verified purchase
(no review title)
lids pops off cup way too easy. I have spilled cups at least6 times
From Zak Designs Support team
On behalf of the zak! family, we’re sorry that you weren’t 100% satisfied with this product. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com , and we will do everything we can to remedy this for you. If you apply pressure with your thumbs around the edge until you hear a little pop they will stay on properly.
11 months ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
21 November, 2025
Love!
I got these because I needed a tumbler with straw at work. The cups and colors are amazing! very durable. I left my ice water sitting in the cup for a couple hours and didn't taste different and the lids stay on! Seem durable, but time will tell!
From Zak Designs Support team
Thank you for your review. We always appreciate it when our valued customers let us know how we’re helping create everyday smiles.
11 months ago
5 out of 5 stars
Thumbs up graphic, would recommend
13 November, 2025Verified purchase
xmas
Just what I wanted
From Zak Designs Support team
Our goal is to give our customers products that help create everyday smiles. Thank you for letting us know we are accomplishing that goal!
1 year ago
1 out of 5 stars
Thumbs down graphic, would not recommend
10 November, 2025Verified purchase
Get a better cup
Maybe it’s just me, but after an hour of letting water sit in the cup, the water taste plasticy
From Zak Designs Support team
On behalf of the zak! family, we’re sorry that you weren’t 100% satisfied with this product. Please reach out to our amazing Customer Care Team at customerservice@zak.com , and we will do everything we can to remedy this for you.
1 year ago